Kuinka vähentää INL kohinaa 14-bittinen nopea ADC?

F

fpmd

Guest
Käytän putki 14-bittinen nopea ADC siru. INL melu vaikuttaa sen suorituskykyyn. Onko mitään keinoa parantaa ADC tai vähentää INL melua? Luin ADC kalibrointi. Miten toteuttaa se tehokkaasti? Jokaisella on kokemusta? Kiitos. FPMD.

INL liittyy särö, ja särö vaikuttavat amplitudi tulosignaalin yleisesti. Niin, vähentää tulosignaalin (ts. vaimennus) vähentää THD.

Myös yhdessä tulo, tarkista suvaitsevaisuutta käytettyjen osien caliberation mahdollisesti käytetään. Cal on vain pieni vaikutus INL

Minulla on aika paljon aikaa käsitellä ADC. Olen suunnitellut yksi syklinen CMOS takana 3 vuotta sitten. Mistä tiedän - korjatkaa, jos olen väärässä, jos käytät ADC kuin musta laatikko, sinun täytyy seurata lomakkeessa. En usko, että monia asioita voi tehdä. Toisaalta voit yrittää korjata virheet, jotka vaikuttavat INL. Tietenkin sinun täytyy löytää jossa tekijä luo virheen ja käyttää ADC arkkitehtuurin yrittää romuttaa sitä. Hyvää työtä, jos sinulla on aikaa tehdä se ... D.

Hei, mielestäni tämä paperi voi auttaa sinua mielestäni voi laajentaa siru sovelluksen lisäksi FPGA jne. Mutta minulla ei ole kokemusta. Y.Chiu et.al: "Least Mean Square Adaptive Digital tausta kalibrointi liukuhihnoitetun Analog-to-Digital Converters" IEEE Transactions on Circuits and Systems-I: Regular Papers, Vol.51, No.1, sivut 38-46, tammikuuta 2004.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back