Kuka tahansa voi auttaa minua tekemään Kaksipuolinen PCB?

S

sundram_james

Guest
Teen toispuoleisen hallituksen nyt. Olen tavoittelematta Kaksipuolinen lauta minun tehtaalla. Tarvitsen tukea ja opas makind Kaksipuolinen lauta. Ilmoitathan minulle oikea prosessin kulkua tehdä se. Ja myös minun on vaikea saada Chemicals tehdä kaksipuolisia hallituksen kotimaassani Malesiassa. Kellään mitään yhteyttä minulle saada kemiallisen maani tai kuka tahansa voi toimittaa kemikaaleja minulle?

Onko mahdollista vain smplify suunnittelua, jotta se yhdellä puolella? Yritin tehdä kaksipuolinen käyttäen valokuva syövytetty piirilevy, mutta sillä on ongelmia ylä-ja pohjakerroksen.

[Quote = sundram_james] Teen toispuoleisen hallituksen nyt. Olen tavoittelematta Kaksipuolinen lauta minun tehtaalla. Tarvitsen tukea ja opas makind Kaksipuolinen lauta. Ilmoitathan minulle oikea prosessin kulkua tehdä se. Ja myös minun on vaikea saada Chemicals tehdä kaksipuolisia hallituksen kotimaassani Malesiassa. Kellään mitään yhteyttä minulle saada kemiallisen maani tai kuka tahansa voi toimittaa kemikaaleja minulle? [/Quote] vain käyttää synteettiset maalit suojella toisella puolella taas valmistuksen toisen puolen. Päätyttyä toisella puolella, poista maali alkoholipitoista nestettä. Nyt sovelletaan maali valmistunut puolella ja etch tekemättömäksi puolella -----> Vain kemiallinen syövytys kanssa feric kloridi :!::?:: idea:

etsiä Printed Circuit käsikirja Coombs. Minusta se "Clyde" Coombs. Se kertoo sinulle useita erilaisia prosessi-virtaa, mukaan lukien kemialliset meikki kylpyjä.

Hei, osta kirja nimeltä "piirilevymallin helpoksi" Walter C Bossart, se kattaa kaikki asiat etsit .... Ystävällisin terveisin Ramesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back