Kuka voi kertoa minulle, miten suunnitella muistia?

C

CNZ

Guest
joka voi auttaa minua?

Voitteko kertoa minulle, kuinka suunnitella eräänlainen muisti kuten SDRAM tai dram?

kiitos!

CNZ kirjoitti:

joka voi auttaa minua?Voitteko kertoa minulle, kuinka suunnitella eräänlainen muisti kuten SDRAM tai dram?kiitos!

Check out this site

h ** p: / / cmosedu.com/jbaker/courses/ee5497 /

joitakin tutorials muisti suunnittelua.

Onnea.

Kiitos paljon!

Haluaisin tietää, jos jotkut valimo valmistajat voivat tarjota muistia micracell ja
miten simuloida muistia?PS: Haluan vain tietää, miten suunnitella ROM ja RAM 8051!

Kiitos vielä kerran!

varmasti - monet valimot ovat muisti-generaattorit, mutta yleensä ne vain ehdottavat voit luoda MACROCELL kysyntään.Useimmissa tapauksissa voit luoda VHDL-tai Verilog-malli muistin, että voit käyttää simuloinnissa.Jotkut ehdottavat joitakin työkaluja saada ensivaikutelman alueen, virrankulutus jne.

kuitenkin, miten lisätä paikkansa lykätä tämän VHDL (tai verilog) memeory malli?

tlihu kirjoitti:

Check out this siteh ** p: / / cmosedu.com/jbaker/courses/ee5497 /joitakin tutorials muisti suunnittelua.Onnea.

Hei,

Oikeastaan muisti on puhdasta analoginen (tai transistori) tason suunnittelusta.Viive parametrit näit Verilog malli tulee Spice simulointi todellisten piiri netlist sekä joitakin loisten RC elementtejä.Joten se ei ole mitään järkeä lisätä viivästyminen itse mitään verilog muistin mallia jos lähtee IP myyjien / foundary.Jos olet mielenkiintoista muisti suunnitteluun, voit viitata seuraavia kirjoja myöhempää käyttöä varten:)

1.CMOS-muistiin Circuits
By Tegze s. Haraszti
Kluwer Academic Publisher 2000

2.VLSI Memory Chip Design
By Kiyoo Itoh
Springer 2001

Toivottavasti se auttaa:)

sunjimmy kirjoitti:

Hei,Oikeastaan muisti on puhdasta analoginen (tai transistori) tason suunnittelusta.
Viive parametrit näit Verilog malli tulee Spice simulointi todellisten piiri netlist sekä joitakin loisten RC elementtejä.
Joten se ei ole mitään järkeä lisätä viivästyminen itse mitään verilog muistin mallia jos lähtee IP myyjien / foundary.
Jos olet mielenkiintoista muisti suunnitteluun, voit viitata seuraavia kirjoja myöhempää käyttöä varten:)1.
CMOS-muistiin Circuits

By Tegze s. Haraszti

Kluwer Academic Publisher 20002.
VLSI Memory Chip Design

By Kiyoo Itoh

Springer 2001Toivottavasti se auttaa:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back