Kuka voi opettaa minut mallin siru kondensaattoreita?!

Y

YiLi

Guest
Dear All .... Voiko joku opettaa minua, tai näyttää minulle joitakin asiakirjoja, opetella otteen siru kondensaattori malliin .... ja myös Q ... (Ex, jos minulla on mitattu S parametri muodossa siru kondensaattori ... miten voin käyttää tätä voi poimia kaikki vastaavat piirit?!) Kiitos! Yili

Hyvin nopea tapa, mutta hyvin likimääräisiä, on käyttää TFC malli mainoksia. Voit optimoida mallin pearameters saada S parametrit mitataan.

Anteeksi, mutta saanko kysyä sinulta ... Mikä on TFC malli?! ja miten sitä käytetään mainoksissa ...?! löydän, että ADS manul?! minun pitäisi setup jokin asia?! Onko se vain asettaa joitakin tavoitteita vastaamaan s-parametrit mallista mitattuja tietoja?! Kiitos ~

Löydät Thin Film Diode (TFC) mallille TLines-Microstrip paletti. Se on rakennettu malli ohut kalvo kondensaattori.

thanx ... Olen yrittänyt, että .... mutta ... oikeastaan ​​... Yritän malli kondensaattorin varten piin perustaa ... (Alle CMOS) ... joten en ole varma, onko tämä toimii tai ei ~ ~ ~ (TFC malli näyttää ei tarvitse minua antamaan sille mitään CMOS parametrit ...) Oooops ...

TFC malli sopii integroitu rinnakkain levy kondensaattori. Jos se ei ole teidän tapauksessa sinun täytyy mennä jonkin mukautetun niputetaan elementti mallin löydät IEEE - MTT (esimerkiksi).

Olen nähnyt IC suunnittelijat @ ​​nsoft H ~ F ~ S ~ S malli IC induktorit ja korkit, sitten portti niitä C @ DENCE ne näyttivät saada hyvää korrelaatiota mallien ja IC. Uskon Käytetään TMSC ja se oli CMOS tai BiCMOS. Haluat ehkä löydä IC Fab talossa ja onko heillä jokin opas viivoja tai kirjastoissa. Toivottavasti tämä saattaisi auttaa. Kippis

Ehdotan hakemuksesi käyttäen Momentum simuloida todellinen kondensaattorin geometria käytät. Voit tuoda gdsII tiedoston suoraan ADS layout tähän. Jos määrittelet pii alustaan ​​tappiot oikein ja myös prosessin kerrokset niin saat erittäin tarkan tuloksen. Olen simuloida täydellinen MMICs näin erinomaiset kanssa määrityksessä w-yhtye.

Tarvitset jotain paljon monimutkaisempaa kuin vain S-parametrit. Voit saada melko tarkkoja tuloksia / N / S / O / F / TE / N / S / E / M / B / L / E tai A / D / SM / O / M / E / N / T / U / M koska tämä ongelma hoidetaan 2.5D EM simulaattoreissa kunnossa. Tai H / F / S / S jos haluat todellisen 3D vastausta, mutta tämä ei ole välttämättä tarpeen. Se riippuu siitä mitä ohjelmia on käytettävä.

Poiketen EM simulaattori, käyrän istuva menetelmä on myös tarpeen. Mutta tämä luo paljon malleja.

Lisää Käytännön menetelmä .... Mittaa valaisin 50 ohmin linja ja pieni aukko tai kondensaattori ... Mittaa valaisin siru kondensaattori juote sitä .. Olettaen symmetriaa ottelua, de-upottaa Y-parametrit siru kondensaattori alkaen koko mitataan Y-parametrit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back