Kumpi lukea ensin? Tiukka aikataulu

A

Antonio_Magma

Guest
Haluan pickup Simulink nopeasti kehittää omaa OFDM siirtoverkon TI moduulin. Lopulta haluan kehittää minun järjestelmää Simulink, muuntaa C upotetun Tavoite TI DSP Matlab ja lataa se prosessori. On olemassa paljon dokumentaatiota MathWorks päällä. Kumpi minun pitäisi lukea ensin? Esimerkiksi Signal Processing Blockset kanssa Simulink? Tai Embedded Tavoite TI6000 DSP? tai muut? Koska olen tiukka aikataulu, joten haluan mennä suoraan kumpi enemmän merkitystä. Toivottavasti mitään u guys kanssa d kokemus voi antaa joitakin viitteitä. Thx guys
 
Minun sugestion on pyytää joku näyttää ensin. (Se on helppo löytää joku, joka voi käyttää Matlab). Lue sitten luettelon toimintojen signaalinkäsittelyn (ja myös tilastot) työkalulaatikko. Kun tarvitset funktion tyyppi funktion nimeä saadaksesi apua yksityiskohtaisesti. Se on hieman kuin luonnosta :) Sillä DSP kehittää pakki, sinun on parasta olla koulutettu vakavasti. Sinun on parasta tietää arkkitehtuuri, instuction, oheislaitteet jne. jotta voisit käyttää sitä paremman suorituskyvyn.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top