Kumpi on paras PIC ohjelmoija?

T

tsaiwayne

Guest
On olemassa useita PIC ohjelmoija markkinoilla jotka ovat 1. Useimmat halpaa JDM 2. Parallel Port Programmer Propic2 3. Bootloader tyyppi: Warp13, Warp13-, GTP lite (plus), Wisp628. 4. Authentic Microchip ohjelmoija: PICKIT2, In-Circuit-Debugger2 hyvä opettaa minua? Kiitos jo etukäteen!: Cry:: arrow:: arrow:: arrow:: D: D: D

ei ole mitään nimeltään paras. vain valita mukaan teidän vaatimus

Käytän muutaman vuoden rinnakkain ohjelmoija (ICSP) minkään ilmainen ohjelmisto saatavilla (IC-prog, winpic, jne) lab ohjelmointi ja muutettu jdm kenttä-ohjelmointi (ICSP, ja +5 V varastetaan kannettavan tietokoneen USB-ohjelmointi jännite täyttöpumpun tripler RS232-muunnin). Jopa sata PIC ohjelmoitu kuukausittain ei ole tarpeen parempi ohjelmoija kuin prototyyppi ohjelmoija. Jos olet erittäin aloittelija ja tarvitsevat paljon debug, sitten rakentaa vapaa ICD klooni kuvattu Muu aihe, mutta joskus LED ja sarjaliitäntä PC voisi olla sama debuggeri kuten ICD kanssa breakpoints.

Olen JDM, Propic 2, mutta koska minulla ostaa ICD2, käytän ICD2 lähes kaikissa hankkeissa.

Rakas Olen käyttäen Parallel Port Programmer Propic2 se on erittäin hyvä

Kuten joku jo mainitsikin ei ole mitään niin paras, kukaan ei voi julistaa minkä tahansa ohjelmoija niin paras. Paras sinulle olisi yksi, joka sopii tarpeisiisi täydellisesti, joillekin JDM olisi paras, joillekin jopa ICD2 ei paras, riippuu täysin asiakkaan tarpeita.

[Quote = tsaiwayne] on useita PIC ohjelmoija markkinoilla jotka ovat 1. Useimmat halpaa JDM 2. Parallel Port Programmer Propic2 3. Bootloader tyyppi: Warp13, Warp13-, GTP lite (plus), Wisp628. 4. Authentic Microchip ohjelmoija: PICKIT2, In-Circuit-Debugger2 hyvä opettaa minua? Kiitos jo etukäteen!: Cry:: arrow:: arrow:: arrow:: D: D: D [/quote] Kaikki ohjelman firmware mutta ei kaikki debug

[Quote = vsmGuy] ICD2 tukee USB, ICSP + kaikki ICs mikrokontrolleri [/quote] No eivät kaikki PICS tuetaan, mutta suurin osa on. Mutta se on edelleen noin paras ohjelmoija kuvia, ja debuggeri on erittäin hyödyllinen.

PICkit 2 on erinomainen ohjelmoija, USB-tuki, nopea, paljon ominaisuuksia. Muutama mukava klooneja siellä myös minun. [Quote = tha] WARP-13A on paras, monia monia kuva-tuki ja nopea. [/Quote] Ei läheskään, se on lopetettu jo vuosia.
WARP-13A PIC ohjelmoijaa newfound Elektroniikka - (22. toukokuuta '04). En enää myydä WARP13. Ihmisille isompien yksiköiden toimiessa 4,0 MHz, aion jatkossakin tarjota päivittää PIC16F876 ohjelmoitu nykyisen RX28 ohjelmistoversio, 20 MHz resonaattori ja pieni pala juotteen sydäntä siten tukea poistamalla nykyinen 4,0 MHz resonaattori. Muunnossarjan voi ostaa minun Amazon shop. En tiedä kuinka kauan aion tarjota tätä palvelua.

[Quote = abidr] Kuten joku jo mainitsikin ei ole mitään niin paras, kukaan ei voi julistaa minkä tahansa ohjelmoija niin paras. Paras sinulle olisi yksi, joka sopii tarpeisiisi täydellisesti, joillekin JDM olisi paras, joillekin jopa ICD2 ei paras, riippuu täysin asiakkaan tarpeita. [/Quote] Agree. Vain löytää yhden työpäivän ja sovittaminen budjetti.: D

Mielestäni paras on Pickit2 klooni on tukea 3.3V siru:) minun piirilevymallin valmistuu pian

Mielestäni ICD2 on paras, koska voit ohjelmoida ja debug ohjelmoit, myös se ohjelmia DSPIC.

Sekä ICD2 ja PICKit2 ovat suuria. Molemmat tukevat ohjelmointi ja debuggaus.

JDM ohjelmoija on yksinkertainen, mutta ei ole consistancy ohjelmoinnissa PIC.

PICkit 2 on minun valita näinä päivinä, halpaa ostaa tai helppo rakentaa. Debugs ja ohjelmat useimmat 8bit linjan (10F kautta 18F)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back