Kumpi sopii paremmin käyttämällä PIC tai ATMEL?

A

aziz92

Guest
Hei. Haluan desing auringon tracker käyttäen Arduino. Enimmäkseen Arduino käyttää ATHMEL. Oma luento pyytää minua käyttämään PIC koska useimmiten käytät sitä kun olet töissä teollisuudessa. Voiko Tiedän kokemuksesta, joka on vakaampi? Jos haluan käyttää PIC thats tarkoita, etten voi käyttää Arduino piirilevy liitäntä oikeassa?

Hei. Haluan desing auringon tracker käyttäen Arduino. Enimmäkseen Arduino käyttää ATHMEL. Oma luento pyytää minua käyttämään PIC koska useimmiten käytät sitä kun olet töissä teollisuudessa. Voiko Tiedän kokemuksesta, joka on vakaampi? Jos haluan käyttää PIC thats tarkoita, etten voi käyttää Arduino piirilevy käyttöliittymä oikeassa?
Sinun luento on huippuosaaja tällä alalla luulisin. I dont know for nimiseksi Athmel mutta tiedän Atmel. Molemmat Microchip (PIC) ja Atmel (AVR) toimii hyvin. Onko sinulla jokin hanke teollisuudelle? Katso temp valikoima uC ja muut osat, näyttää käytettävissä I / O-look numero tarkkuus ja nopeus ADC, ... Teollisuudessa sinun ei pitäisi käyttää Arduino tai joitakin Pinguino levyt, sinun tulee käyttää kehittänyt omaa aluksella omistettu että työ ja tähän tarkoitukseen. Voitteko kuvitella ydinsukellusvene tai voimalaitokselle jokin osa ohjataan noin Arduino piirilevy ... : -? Sinun ei pitäisi perustaa oman lopullisen tuotteen / laitteen joitakin kehitykseen aluksella tai protoboard paneelit. Mitä todella aiot tehdä?

LOL ~ Oma suunnitelma suunnitella automaattinen aurinkopaneeli .. Tarkoitan, minun aurinkopaneeli seuraa aurinkoa automaattisesti 360 astetta sivusuunnassa ja 180 asteen zeniittikulma. Sillä suorittaa kahdella servomoottori, minä etsiskelemällä EnterNetin, löysin alls yleensä käytä Arduino piirilevy. Joten pyydän luento käyttämään Arduino. Sillä Arduino, näen sen käyttäminen ATMEL (AVR). Oma tutkimus PIC. Joten minun luento sanoi Atmel (AVR) on vaikeampi understang ollenkaan käytä sitä. Yleensä ihmiset käyttävät PIC. Mikä on ehdotuksesi? Etsitkö sinulle idea auttaa minua tässä hankkeessa.

Joten luento sanoi Atmel (AVR) on vaikeampi understang ollenkaan käytä sitä. Yleensä ihmiset käyttävät PIC. Mikä on ehdotuksesi?
Mitä sanoa tämän jälkeen sanat teidän luento. :-D Odota vain Alexa kuulla tätä. Tässä tapauksessa mielestäni paras on vaihtaa koulua. Sekä PIC ja AVR käytetään iso määrä paljon projekteja ympäri planeettaa. Minun mielestä on parasta opiskelija käyttää joitakin sirious Development Board kuin EasyPIC v7 PIC (myös AVR muut riittävät Development Board) tai jokin muu kehittää omaa hanketta, ja kun kaikki on tehty tee sitten PCB. Arduino cant antaa sinulle mukavuutta kehittämisessä kuin isoja kehittää aluksella on paljon mukana asioita.

Mitä sanoa tämän jälkeen sanat teidän luento. :-D Odota vain Alexa kuulla tätä. Tässä tapauksessa mielestäni paras on vaihtaa koulua.
Hyvä idea .. LOL ~ hahahahahaha pahoillani mispell .. Tiesitkö tästä hankkeesta?

Minulle annan vähän etukäteen Atmel takia halvemmalla UC toisin Microchip. [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR]
Hyvä idea .. LOL ~ hahahahahaha pahoillani mispell .. Tiesitkö tästä hankkeesta??
Kyllä, voit etsiä EDABoard thread Luulen löydät jotain hyödyllistä tarpeitasi, jos dont olen kiva piirejä, aion lähettää.

Oletko ollut tarkastella Microchipin edullisia (n. £ 20 / £ 30 UK) microstick levyt? heillä laivalla ohjelmoija / debuggeri ja otsikon liittämisen breadboard oman piirien löydämme heidät erittäin hyödyllisiä tietojenkäsittelytieteen ja sähkötekniikan jatko ja viimeinen vuosi perustutkintoa hankkeet

Tiedän Microchipin mutta en ymmärtänyt paljon PIC. Mieluummin oppia Arduino koska se säästää aikaa tehdä laitteiston minun ohjelmointia. Tiedoksesi, minun ongelmani on, miten suunnitella simulaatio käyttämällä Arduino piirilevy. Voitteko auttaa minua?

Mielestäni valita paras mikrokontrolleri projektille myös mitä haluat oppia. Jos haluat oppia mikro, sinun pitäisi luultavasti käyttää jotain muuta kuin Arduino. Mutta jos et tiedä paljoakaan elektroniikkaa, ja haluavat vain rakentaa toimiva laite, mielestäni Arduino on hyvä valinta. Myös ensimmäiset hankkeet, käyttämällä Arduino saat pehmeän käynnistyksen. Olen käyttänyt sekä PIC ja Atmel. Olen usein löytänyt Atmel tuotetietoa helpompi ymmärtää ja myös he eivät näytä olevan aivan niin monia vakavia bugeja. Usein PIC ohjaimet ollut edullisempaa kuitenkin. Mielestäni voit valita joko niistä tai kokeilla molempia, siellä ei ole paljon eroa kuin kriittisiin sovelluksiin. Jotkut sanovat, että Atmel on paskaa tai että PIC on paskaa, mutta ne ovat vain joukko vanhoja itsepäinen ihmiset (mielestäni sinun lehtori kuuluu tähän luokkaan liian). Jos sinulla on kriittinen sovellus (tarvitaan nopeita ADC tai clockspeed jne.), niin huomaat todennäköisesti että voisi olla parempi kuin toinen erityinen sovellus. Jos opettaja sanoo, että jokainen käyttää PIC ja siksi sinun pitäisi myös, hän ei jää paljon tilaa innovaatioille. Jos kaikki ajatteli, että kukaan keksiä mitään uutta. Minä vain vihaan sitä mentaliteetti. Jos olisin sinä, olisin valita Atmel tuote, on se Arduino tai jotain muuta, vain koska minulle kerrottiin ettei. Btw, terveisiä Penang :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back