kuormitus / pull analyysi askeltiheysmittaus harmoninen tasapaino simualtion

Z

zopeon

Guest
Hei, olen uusi tehovahvistimeen suunnitteluun. Olin tarkoitettu RF-vahvistin suunnittelu Hella & Ismail. He olivat sanoneet valita MOSFET mitoitus perustuu tehokkuuteen (oletettu) ja bias kunnossa lähtökohtana ja suorita harmonisen tasapainon analyysin löytää optimaalinen kuormitus valitun koon. Olen liittänyt piiri diag. Olen asettanut tuloportin impedanssi konjugoida vastaamaan MOSFET sisääntulo (200 + 800i) ja aseta muuttuja RL kuin lähdön. Voiko joku kertoa minulle miten asettaa poljento harmoninen analyysi, yritin tehdä sitä ja juoni vallan muodon, mutta se näkyy kaksiulotteinen lakaista tarvita. Kiitos

Ulostulo ei ole konjugoituja sovitettu lähtötehon amlifiers.Instead Kuorman Pull tekniikkaa käytetään löytämään optimaalisen kuorman impedanssi jotka kummatkin vahvistimen itse. Vuonna Cadence Design Ympäristö, voit simuloida oman piirin muuttamalla todellisen ja kuvitteellisen osa kuorman impedanssi Smith Kartta ja jokaisessa vaiheessa huomata Toimitus Power.In voidakseen muuttaa kuorman, sinun tulee käyttää "Gamma" komponentteja rf_lib (muistaakseni), joka on muuttuva reaaliosa ja imaginaariosa part.You voi määritellä nämä normalisoitu muuttujia sarjaan muuttamalla jouset kuten .. [0.5,0.1], [0,5, -0,1], [0.5,0.2], [0,5, -0,2] ... jne.. Ensin määritellään karkea pisteitä ja saat ne kutistuvat kapealla alueella. Mainoksissa, se on melko helppo tehdä .. On Load Vedä Mallit ja käyttämällä tätä mallia, saatat löytää optimaalinen impedanssi. Sinun pitäisi tehdä, on korvata näyte vahvistimen yours.Of eivät tietenkään unohda cahange Vdd ja muut biasointi olosuhteet ja toimintataajuus. Korkealla tasolla, optimaalinen lähteen impedanssi on määriteltävä ja harmoninen impedanssit ovat myös optimoitu .. jne.

Kiitos vastauksesta, Voisitko kertoa minulle, mikä analyysin tehdä kadenssi saada vallan muotoja? minun tavoite on löytää optimaalinen teho valittu MOSFET leveys. Olen vain simuloi vahvistin sen tulo taivuttaa yhteen ja ulostulo kytketty porttiin (muuttuja impedanssi) ja miten saada vallan muotoja Saan niitä tasainen viivoja pitkin akselia seppä kaaviossa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back