Kuvani Start Plus Täydellinen ladattavissa

F

Fragrance

Guest
Hi Friends Etsi zip-tiedosto contian kaikki tiedot PIC aloittaa plus ohjelmisto exe, lähdekoodi tiedosto exe, firmware on kuva sekä ASM tiedosto kaavamainen piirilevymallin sinun tarvitsee rakentaa oma kuva alkaa plus terveisin Fragrance

Picstart eivät tue vanhoja pic17x, jossa uusin firmware. [:!:]

Se lienee tämän liittyy Picstart, ei Picstart Plus. Kaavamainen ja PCB sisällä Picstart +. Zip ovat Protel muodossa. Voiko joku muuntaa OrCAD tai parempi, tulostettava rasterimuoto (PDF, BMP tai jotain?) PicMan

[Quote = Puma] Mistä löydän uusimman firmwaren?? [/Quote] Sen uusin versio MPLAB, \\ MPLAB IDE \\ ohjelmoijat \\ psfxxxxx.hex [:!:]

Miten voin ohjelma firmware ohjelmoija. Minulla ei ole toista ohjelmoija ohjelmointi tämä firmware

Hi Että sellainen kiinni 22 kanssa ohjelmiston, jos sinulla ei ole picstart sitten se voi olla vaikea ohjelmoida siru. Ehkä sinulla on ystävä, joka voidaan ohjelmoida sen sinulle. On muitakin ohjelmoijia varten 17C44 mutta ne ovat kuin expencive niin että ei ole vaihtoehto. Tämä on minun opinnion mutta ehkä muut voivat antaa muuta vastausta.

Onko mikään pieni piiri, että voin tehdä tämän ohjelmoinnin siru?

Hi Ei tietääkseni, kun aloin rakentaa picstart + Tarkistin eri ohjelmoijien varten 17C44. Ja en löytänyt mitään, joka oli tarpeeksi pieni.

Sitten meidän täytyy löytää toinen ohjelmoija kuin pictstart +: (

Hei Anteeksi etten voi auttaa, mutta en ole valmis minun picstart vielä. Se ei ole paras ratkaisu, mutta ehkä ainoa, joka ostat siru tässä 123.5v.ru/price.htm

[Quote = Puma] Sitten meidän täytyy löytää toinen ohjelmoija kuin pictstart +: ([/quote] ICSP on paras ja edullinen ratkaisu PIC: n ohjelmointia. [:!:]

Hi edullinen ohjelmoija on eeppinen, käytä ICSP ja se on elektroda

Jotkut kondensaattorit arvot puuttuvat desing minusta on Elektroda. En löydä C21 ja C25-arvot. Tarvitsen apua joltakin, joka on jo rakentaa tätä ohjelmoija. Kiitos Mendoza

[Quote = Fragrance] Hi Friends Etsi zip-tiedosto contian kaikki tiedot PIC aloittaa plus ohjelmisto exe, lähdekoodi tiedosto exe, firmware on kuva sekä ASM tiedosto kaavamainen piirilevymallin sinun tarvitsee rakentaa oma kuva alkaa plus terveisin Fragrance [ / quote] Hei, sattumoisin Onko sinulla kaavioita varten Flash laajennusmoduuli tähän ohjelmoija? Thanks, Cristian

Olen uusi, ja haluamme rakentaa sen itse, on vaikea löytää kaikkien komponenttien markkinoilla?

Useimmat komponentit ovat helposti löydettävissä. Ehkä sinulla on ongelma DG411. Onko kellään on ylimääräistä moduuli 18F8270 varten Uusin Picstart päivitys? Simce

[Quote = simce] Useimmat komponentit on helppo löytää. Ehkä sinulla on ongelma DG411. Onko kellään on ylimääräistä moduuli 18F8270 varten Uusin Picstart päivitys? Simce [/quote] Tarvitset 6 x DG411, mutta voit tilata ne ilmaiseksi näytteitä Maxim: www.maxim-ic.com/samplescart.cfm Voit vain jotta kaksi näytettä kustakin osanumero , joten temppu on tilata kaksi kutakin lämpötilaa (0 ° C +70 ° C ja -40 ° C +85 ° C) valikoima ja järjestys näytteitä MAX351 pin-yhteensopiva päivittää myös. Jos haluat tilata 8 tämän IC 16-nastainen DIP paketti vain jotta näiden näytteiden: 2 x MAX351CPE 2 x MAX351EPE 2 x DG411CJ 2 x DG411DJ Jos haluat osat SMD (16-nastainen Kapea SO) sijasta vain jotta nämä osat: 2 x MAX351CSE 2 x MAX351ESE 2 x DG411CY 2 x DG411DY Voit jättää yhden osat poissa koska tarvitset vain 6 DG411 varten PICSTART. Vaikka olet sitä, voisit yhtä hyvin järjestyksessä MAX232 näytteitä myös, koska sinun on myös tämä IC PICSTART. Voit tilata jopa 8 x 2 näytteitä jokaisen tilauksen Maxim.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back