Kysy apua noin liitäntälaite piiri fluoresent

B

bhl3302

Guest
Hei kaikki, olen nähnyt tasauspiiri varten fluoresent kuin yksi attchment, mutta kun rakensin sen breadboard, se ei voi tehdä fluoresent valoa. Jos kela on hyvä eikä ole ongelma muuntajan ja BJT, minun pitäisi muuttaa jotain asetuksia? Chould kerrot minulle mitä minun pitäisi tehdä, jotta se toimisi hyvin? Kiitos paljon!

huomasin tasauspiiri varten fluoresent kuin yksi attchment
Mitä näit? Toiminta-piiri? Tai kaavioita, joka sanottiin töihin? Se ei toimi kuten useista syistä. 1. Palaute napaisuus on väärä. 2. Se kaipaa käynnistyksen piiri 3. Kantavirran voi virrata rikkoutuessa vastakkaisen kanta-emitteriliitoksen. 4. Ei ole explicite virtaraja pohja nykyisen, niin se riippuu muuntajan mitoitukseen (esim. käämin vastus ja vuoto induktio), jos piiri selviää ensimmäinen sekunnin toiminnan. PS: Jos kyseiset viat korjataan, piiri on vielä mielekästä käämin suhde. Kuinka aiotte löytää ne?

HI Tämä piiri on push-pull tehoavat tyypin oskillaattori se käyttää muuntajan toinen kela luoda positiivista palautetta neccery värähtelyä varten Tarkista tyyppi trnsformer olet käyttänyt - useimmat probelm tämäntyyppisen piirin tuli trnsformer Kaikki parhaat Bobi

[Quote = FVM]
huomasin tasauspiiri varten fluoresent kuin yksi attchment
Mitä näit? Toiminta-piiri? Tai kaavioita, joka sanottiin töihin? Se ei toimi kuten useista syistä. 1. Palaute napaisuus on väärä. 2. Se kaipaa käynnistyksen piiri 3. Kantavirran voi virrata rikkoutuessa vastakkaisen kanta-emitteriliitoksen. 4. Ei ole explicite virtaraja pohja nykyisen, niin se riippuu muuntajan mitoitukseen (esim. käämin vastus ja vuoto induktio), jos piiri selviää ensimmäinen sekunnin toiminnan. PS: Jos kyseiset viat korjataan, piiri on vielä mielekästä käämin suhde. Kuinka aiotte löytää ne? [/Quote] Kiitos mies, mielestäni kaavamaisen on vain kertoa minulle, miten tämä tehdään, mutta se ei ole koko yksi. Voisitteko piirtää kaavio näyttää miten parantaa tätä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back