W
wjx197733
Guest
Hei, kaikki: minusta siellä on eroa kirjoja writed jonka Razavi ja kirja writed sinua. Molemmat nämä kaksi kirjaa keskustella Miller korvausta, mutta on ero, että hämmästyttää minua. Kirjassa writed Allen, yhtälö 6,2-54 selittää, että toinen napa P2 lisätä Gm moninkertaistaa RDS, jossa RDS on kanava vastaanpanija M8. Mutta kirja writed jonka Razavi, yhtälö 10,43 selittää, että toinen napa WP2 lisätä Gm moninkertaistaa R, jossa R on lähtö vastaanpanija ensimmäisen vaiheen OP. En tiedä mikä vastaus on oikea, niin minä kirjoitan sähköpostia Allen, on hänen sähköpostiosoitteensa minulle: "Ei ole mitään eroa yhtälöt. In Our Book RDS / 3 on oikein, jos oletat että kaikki RDS: t ovat suunnilleen yhtä . Vuonna Razavi kirjan, hän vain kyhmyjä kaikki vastus portilla M1 osaksi Rs. Huomaa, että hän on idealisoitu M2 ja I2. Kirjassaan Rs on noin RDS jaettuna jotkut tekijä, joka riippuu kunkin arvot jokaisesta transistorit RDS. Phil Allen "En tiedä hänen merkitystä, mielestäni joku voi keskustella kanssani.