S
sanders
Guest
jahka i simuloida kanssa CST MWS 5,0 i varoitettiin, että mahdollisimman moni pulssien leveydet simuloidaan, Ratkaisin stopped.please Huomaa, että vakaassa tilassa energiaa kriteeri ei ole saavutettu. "Huomasin, että olen valinnut "energia perustuu" vaihtoehto "hienostuneen strategiaa" hienostuneen asettaminen sopeutuva hienostuneen ja luulen, että on syytä johtaa varoitukseen, voin välttää tämän virheen, jos valitsen "asiantuntija perustuva vaihtoehto ?Kiitos!
Olen aloittelija, minulla on jokin muu kysymys:
1, joka on tarkempi käytettäessä aaltoputkityyppiset satama ja erillinen portti?tässä minun ongelmani on simuloida painettu dipoli.
2 Yleisesti voin käyttää oletuksena jännittävä signaalin simuloida, onko asianmukaista eniten ongelmia?Jos ei ole, kun pitäisi vaihtaa jännittävä signaalia?
Tämä on kaikki.Apua tulee arvostaa!Ystävällisin terveisin!
Olen aloittelija, minulla on jokin muu kysymys:
1, joka on tarkempi käytettäessä aaltoputkityyppiset satama ja erillinen portti?tässä minun ongelmani on simuloida painettu dipoli.
2 Yleisesti voin käyttää oletuksena jännittävä signaalin simuloida, onko asianmukaista eniten ongelmia?Jos ei ole, kun pitäisi vaihtaa jännittävä signaalia?
Tämä on kaikki.Apua tulee arvostaa!Ystävällisin terveisin!