kysymys CMFB ja 2 vaiheessa FPC

A

airboss

Guest
Hei,

Olen suunnittelu FPC on taitettu cascode kuin 1. vaihe & CS: 2nd stage.Mutta ilmeisesti CMFB ei toimi.

Tein DC simulointi nähdä, jos jokainen niistä toimii kylläisyyttä alueella.

Olen kiertänyt kaikki RF vuonna triodi alueella.Kiitos.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

 
Adam Surak, inżynier z dostawcy wyszukiwania Algolia odkrył błąd w funkcji TRIM niektórych dysków SSD firmy Samsung. On i jego zespół pracowali nad rozwiązaniem problemów uszkodzenia danych na niektórych swoich serwerach i wskazali firmware Samsunga jako przyczynę problemów. Niepożądane działanie polega na zapisie w pozornie losowym miejscu 512-baj...

Read more...
 
Hei,

joissa simulointi menetelmää käytätte: DC, ohimenevää tai molempia?Lisätään 1 minuuttia:Huomaan myös, että yhteys puuttuu (punainen katkoviiva, vasen osa teidän kaavamainen)

 
Olen newbie Analoginen suunnittelussa, mutta minulla on kysymys ur OTA käytetään CMFB i-kirjain dont panna mitä ur tekee niin suuntautunutta OTA tehdään kaksi nykyiset lähteet, joka tarkoittaa "minun Luulen, että" u on CMFB siitä OTA myös mielestäni u pitäisi käyttää jotain Differentiaali yksittäisiin päättyi OTA "epäsymmetrinen".Lisätään 3 tuntia 6 minuuttia:eek:k Ehkä olen hieman hämmentynyt, tarkoitan vaiheessa oikeassa yläkulmassa, tämä on CMFB liikaa, sillä mitä tekee virtaa PMOS yhtä virtaa NMOS, kanisteri u lennättää puhtaampaa kaavamainen.
terveisin

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top