kysymys GM vahvistin

G

glacieryy

Guest
Hei kaikki. Voisiko joku kertoa minulle, miten simuloida GM vahvistimen? Kiitos paljon. Jäätikkö

yksinkertaisesti GM on "DI / VGS" ja useimmissa simulaattoreissa u voi nähdä tilan laitteeseen niin u voi katsella GM transistori khouly

do DC lakaista siitä diffrential tulo ja eriyttää lähtövirta

[Quote = laglead] juoni i / v-käyrä ja lasketaan korko [/quote] Selittäkää yksityiskohtaisesti. Osalta.

Minulle sanottiin laskea √ I vahvistimeen. Esimerkiksi minä lasketaan √ (IP) + √ (IN) rautatie rautateille differentiaalivahvistin sain kuvaajan samanlainen kuin odotettavissa gm. Onko se sama?

En usko, että haluat piirtää [tex] \\ sqrt {I_n} + \\ sqrt {I_p} [/tex] seuraavista syistä: 1. Tämä on pieni signaali lähentämisestä. 2. Jos olet NMOS tulo diff paria, tarvitset vain [tex] \\ sqrt {I_n} [/tex] ja vastakohta PMOS. Ellei N ja P alaindeksit ovat negatiivisia ja positiivisia. Jos olen sen tehdä, tässä on ensimmäinen asia, joka mieleeni tulee: 1. Älä DC Sweep (suhteellisen pieni askel koko) tulon muutos signaalin ympärille yhteisen tilan arvoa. 2. juoni [tex] I_ {ulos +}-I_ {out-} [/tex] (virtaukset tuloparissa jotka virtaavat teidän kuorma) 3. Ota johdannainen että tontti, tämä on teidän [tex] g_m [/tex] Hope se auttaa.

Jos käytät hspice, yhden vaiheen vahvistin, käytä seuraavaa komentoa:. PROBE GMO (M *) tai. PROBE LX7 (M *) saada GM, ei väliä ajaa DC tai trans.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back