kysymys IO logiikan tasolla

H

hakurahtipalvelu

Guest
Hei,
Olen käyttäen ohjain (U1), joka on käyttöjännite (VCC) 3.6V & I / O-logiikan syöttöjännite 2.75V (vccio).Anather ohjain (U2) minun piiri on ottaa VCC = 5V & I / O-logiikan tasolla 5v.Minun käyttöliittymä RX-TX nastat UART välillä.
Nyt kysymykseni on,
1) vuorovaikutuksessa TX PIN U2 (5v IO) RX-pin ja U1 (2.75V IO) voin käyttää vastarinnan devider yhteensovittamiseksi tason vaatimusta.
2) suppling VCCIO on U1, joka on 2,75 voin käyttää vastarintaa jännite devider alkaen 3.3V.

Thnx etukäteen.

Käytä tasolla Shifter vuodesta 5V 2,75 voltin liitäntä.Vastus jakaa vie suuren vaihtotaseen ja se vaikuttaa nopeasti myös.Katso jos RX laite sietää 5V tulosignaalin.Nämä CMOS chips.Katsokaa enintään arviota myös.

Toimittamisesta 2,75 vastus jakajalla ei ole oikea, koska se on ajaa valtaa ja tulee olemaan nykyisiä vaatimuksia, jotka aiheuttavat valtavia IR lasku ja paljon vaihto melua myös.Käytä erillistä tarjonnan että

thnx gajen vastauksesta.
Kyllä molemmat R CMOS ics

3v O / P 5V I / P olisi ok (hieman).5V O / P 3V I / P-sarjan vastus ja 2,7 tai 3,3 Zener PIN-maahan on 3v puolella.Parempi ratkaisu olisi RS485 tai 232 pelimerkkiä.

thnx GrandAlf,

Mutta 485/232 lisää lisäkustannuksia.

Mikä on syytä käyttää 2.75VCC IO?Miksi et käytä 3.3V sijaan?Luominen kaikki sotku kuin 3.3V 2,75 V 5V lisää kustannuksia yksikön ja myös headeches henkilölle, joka on tehtävä se työ ...Yritä käyttää samaa jännitettä kautta linjan, muuten tutkia TI 74LHS245

Onnea

Hi Iouri,

2.75VCC IO-(3.3 4V) VCC ovat eritelmän U1-(4,5 5.5V) VCC
on eritelmän U2.

TRAMP.

Uskon u beter käyttää puskurina siru kuten 74lh244 tai käyttää MAX232
Mielestäni 74lh244 on nopeampi
ja u voidaan käyttää vastuksia jakajan ja syöttöjännite Cuse se ei tyhjennys suuri vaihtotaseen ja ei bige valtaa dispathion ja vastukset
terveisin

Hi kulkuri,
voit mennä verkkosivuilla Texas Instrument (www.ti.com), miten ne liitäntä niiden pienjänniteverkossa DSPs (3,3) ja TTL tuloa / lähtöä.
Toivottavasti tämä auttaa.
Kieennx.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back