Kysymys karteesinen palautteen loop.Thanks

F

foxgan

Guest
Artikkelissa "lineariztion tekniikalla käyttäen digitaalista suorakulmaisten silmukan lähettimen", tekijä mainittu ", kuten kaikissa takaisinkytkentäjärjestelmiin, sen suorituskykyä rajoittaa viive renkaaseen ja siten lineaarisuus parannusta, joka voidaan saada riippuu kaistanleveys, jonka yli takaisinkytkentä on toimittava. " En tiedä "kaistanleveys" on RF-kaistanleveys tai baseband kaistanleveys. Muut sanovat BB kaistanleveys on vaikutusta vakauden suuruudesta ja vaihevara. Mutta luulen "kaistanleveys" on artikkelissa viitataan RF toiminnan kaistanleveyden. Voiko joku auttaa minua ymmärtämään sanoja. Olen uusi tulija tehdä suorakulmaisten takaisinkytkentäsilmukassa tutkimukseen, toivottavasti freinds mail minulle keskustella karteesinen silmukka. my e-mail: foxgangq@yahoo.com.cn

Eri vahvistimen linearizers toimivat siten, että tuottamalla näennäinen tuote, joka on yhtä suuruusluokkaa, mutta 180 ° vaihesiirretty siitä, tuotteet, jotka on sisäisesti syntyvän vahvistimen laitteessa. Toisin sanoen, yrität vektori peruuttaa joitakin syntyvää melua toisen vektorin yhtä suuruusluokkaa. Valitettavasti, jos on liikaa aikaa viive järjestelmässä toivottuja häiritsevä signaali syntyy, niin jonkin ajan kuluttua voit luoda peruuttaa signaali - niin nyt kun yrität vektoriaalisesti peruuttaa kaksi "tapahtumaa", huomaat, että et saat hyvän peruutuksen vuoksi kaksi eivät vastaa toisiaan ajoissa. Lisäksi, jos sinulla on laajakaista modulaatio on helppo päästä vektorit perua tasan yhdellä modulaatiotaajuus, mutta muissa modulaatiotaajuudella peruutus ei ole tarkka (yleensä sillä vaiheet eivät ole 180 astetta ulos enää)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back