kysymys kirja CMOS nykyinen viittauksia

T

twiieeet

Guest
Hei, Olen yrittänyt suunnitella CMOS nykyinen viittaus. Löysin seuraavat paperi: Kaikki CMOS Lämpötila, jännite ja Process Independent Nykyinen Viite Wang Yi * Hän Lenain Yan Xiaolang ensimmäisellä sivulla, oikea sarake, kirjailija selittää M10-M12 muodostaa palaute haara. Nykyisestä viittaukset olen opiskellut asti, odotan portin M7 voidaan liittää valua M3 sulkea silmukka. En näe miten palaute toimii M10-M12. Kirjoittaja viittaa toiseen kirjan hänelle, että julkaistiin kiinalaisen lehdessä Semiconductors: Wang Yi, hän Le'nian, Yan Xiaolang, 30nA lämpötila riippumaton CMOS nykyiset ja sen soveltamisesta LDO, kiinalainen lehden Puolijohteet. 2006, 27 (9): 1657-1662. Valitettavasti en onnistunut saamaan tämän asiakirjan, ja pelkään että olisin vain huomaa että on se kirjoitettu kiinaksi, jota en voi lukea. Onko joku täällä ymmärtää, että piiri? Jos kyllä, tarkentakaa minulle ...

Jos olet ensimmäisen artikkelin sitten liittää se, jotta voimme nähdä piiri ja selittää palaute

[Quote = keoiuser] Jos ensimmäisen artikkelin sitten liittää se, jotta voimme nähdä piiri ja selittää palaute [/quote] hyvä idea :)

kuten sanot, M7 portti pitäisi CONNET M3: n drain.but se tee CONNET, se läpi M10 portin lähde, mielestäni se on takaisinkytkennän artikkelissa T1 liittää kuva on sama käyttötarkoitus [/img]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back