kysymys: Ku-band LNB

L

littlemmx

Guest
Hei kaikille, olen uusi tulija.
Minulla on kysymys LNA ja Ku-taajuusalueen LNB, yleensä melun osuus on hyvin pieni, haluan kuulla ketään, joka on hyvä LNA, miten voin pienentää NF Ku-kaistalla.

littlemmx kirjoitti:

Hei kaikille, olen uusi tulija.

Minulla on kysymys LNA ja Ku-taajuusalueen LNB, yleensä melun osuus on hyvin pieni, haluan kuulla ketään, joka on hyvä LNA, miten voin pienentää NF Ku-kaistalla.

kiitos vastauksesta.
Löysin juuri, että kohinalla ku-yhtyeen LNB on erittäin pieni, 14GHz, melu luku on 0,8 ~ 1dB (Typ).
Haluan siis suunnitella pvm kaltainen, mutta en tiedä tärkeää, että vaikuttavat kohinalla LNA.
ei kukaan voi auttaa minua?

Hei,
No oletetaan et suunnittelevat erillistä LNA, tärkeimmät avaimet valvonta NF ja LNA on valita aktiivisen laitteen, määrää passiivisia vastuksista, ja tasavirran consumped.
Tarvitset vain yhden transistorin kuin aktiivinen osa LNA, valitsemalla transistori on kriittinen kysymys tällä taajuudella, esimerkiksi Philips semiconductos on BFG sarjan hiljainen charateristics ja korkea Ft tietenkin suuri Ft tarkoittaa parempaa kohinalla ja saada passiivinen vastukset käytetään painottaminen ja palautetta, mutta huolellinen valinta ja niiden arvot on necessay koska niiden lämpö melun osuus, tasavirran vaikuttaa sekä vähintään kohinalla ja voitto LNA.
Seuraava URL-osoite on erittäin hyödyllinen kirja Discrete LNA suunnitteluun, vaikkakin 1.9GHz sovelluksia, ei KU kaistalle, mutta antaa hyödyllistä yleistietoa suunnittelun menetelmiä Discrete LNA suunnitteluun.
http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/other/discretes/CDMA_LNA_design.pdf
älä epäröi mitään kysymyksiä.
terveisin,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back