kysymys liittää analogisen ja digitaalisen kentällä?

K

kimjin

Guest
minun muotoilu, kaksi AD-muunnin, niitä molempia käytetään yhtä 5V tarjontaa, miten yhdistää analogisen maatason digitaaliseen maatason? Olen ymmälläni ja days.should Käytän kone vastaanottaa analogisia ja digitaalisia kentällä?
suunnittelu on at96 6U Eurocard, linja-auto voi toimittaa kaksinkertainen 12V ja yksi 5v tarjonnan, minun pitäisi jakaa valtaa analoginen tarjonta digitaalisen tarjonnan missä?ja kuinka minun pitäisi erottaa analogisen valta ja kentällä Digital Power ja koneen?
Olen ollut learnd että 3 yläraja olisi sijoitettava analoginen virta sisään, ja 2 korkillisten säteen välillä on tarpeen, miten minun pitäisi järjestää Power Suodatinpiiri?
pitäisi liittää annlog kentällä digiaikaan Power sisäänkäynnin tai mainoksen coverter?
on analoginen sähkön ja kentällä on erotettu Digitalin kanssa 2 induktanssi käytetään?
Olen newbie, joka voi explaine näihin kysymyksiin? paljon kiitoksia.

On olemassa useita hyviä artikkeleita saatavilla verkossa, tutustu näihin:

http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/801 # Q616
http://www.sigcon.com/Pubs/edn/adcgrounding.htm
http://www.sigcon.com/Pubs/edn/multipleadc.htm

Jos se on yksinkertainen PCB hyvin erillinen analoginen ja digitaalinen osia, voit jakaa maatason mukaan tärkeä osa, ja yhdistää ne pieni "silta" mukaan osa.Kuitenkin, jos se on sekoitettu-signaali hakemuksen, joka erottaa analogisen ja digitaalisen syistä on huono IMO.Koska se on sekoitettu signaali, koko lauta on sekoitus analogiset ja digitaaliset ja jakaminen kentällä konetta vain aiheuttaa induktanssi silmukoita ja kentällä bounce.

Digitaaliset ja analogiset kentällä olisi conected mukaan ADC, vain laittaa SMD 0ohm vastus, myös pitää mielessä täytyy olla gup noin 75mil välillä syistä myös, jos se on monikerroksinen aluksella, varmista, että sinulla on avaamista muihin kerroksiin sekä .. ..Terveisin,

Olen täysin samaa mieltä "jdhar".Vain kerran olen suunnitellut aluksella, jossa digitaaliset ja analogiset osat olivat siististi toisistaan, ja se oli mahdollista seurata, jotta eri maahan suositusta.Kaikissa muissa tapauksissa tämä suositus näyttää olevan pilkkaa, sillä analogiset ja digitaaliset osat ovat yleensä sekoitetaan.Joten paras keino vähentää melua ja häiritsee, jopa kahden kerroksen hallituksen on tehtävä yksi (yleensä pohja) puolella maanpinnan tasossa kuin muutaman muun yhteyden mahdollisena.Tämä voi viedä paljon aikaa ja huolellista suunnittelua, mutta tulos voi olla erittäin hyvä.Voi olla 27V PWM pulssin ja 12-bittinen ADC työskentelevät samalla aluksella.

vdaniel kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä "jdhar".
Vain kerran olen suunnitellut aluksella, jossa digitaaliset ja analogiset osat olivat siististi toisistaan, ja se oli mahdollista seurata, jotta eri maahan suositusta.
Kaikissa muissa tapauksissa tämä suositus näyttää olevan pilkkaa, sillä analogiset ja digitaaliset osat ovat yleensä sekoitetaan.
Joten paras keino vähentää melua ja häiritsee, jopa kahden kerroksen hallituksen on tehtävä yksi (yleensä pohja) puolella maanpinnan tasossa kuin muutaman muun yhteyden mahdollisena.
Tämä voi viedä paljon aikaa ja huolellista suunnittelua, mutta tulos voi olla erittäin hyvä.
Voi olla 27V PWM pulssin ja 12-bittinen ADC työskentelevät samalla aluksella.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back