Kysymys noin suurtaajuus ja suuritehoiset jakaja / kampa

C

ChaoFan

Guest
Hei, kaikki
Minun täytyy suunnitella jakaja / combiner joka toimii 15GHz, ja tuotanto valtaa combiner on yli 30W.
1.Can voin valita microstrip risteytettyjen suunnitella jakaja / combiner?kuten Branch Suunnattu COUPLER, Kytketyt Line Suunnattu kytkimet,
Voinko valita heitä yhdistää ja vahvistimet?

2.Must voin käyttää waveguide suunnitella hybridi?

3.Jos voin käyttää Wilkinson Power jakaja, kun ominaisuus impedanssi on 70.7ohm, leveys microstrip on 15mil, se on ok varten suunnittelussa combiner?Aikooko jätteiden vallan hyvin paljon?

Kiitos jo etukäteen!

Voisiko joku auttaa minua?
THE suurtaajuus ja suuritehoiset jakaja / kampa on käytössä jossakin 30W PA moduuli.
Nyt pitää valita rakenne hybridi välittömästi!

Kukaan auttaa minua?
koska nämä kysymykset ovat hyvin helppoa tai niin vaikeaa?

aiheuttaa haluat työtä 30W.
yleisen harvat suunnittelu on suuri valta.
myös minä olen.

dielektrisyysvakio on korkea
Substraatti menetys on alhainen
substraatti Paksuus on korkea

Olen myös desprately HAKU aineistoa suurtaajuus ja suuritehoiset jakaja / com pls mahdollisesti joku auttaa tässä suhteessa

hi chaofan, ilmoittakaa hukkaamisen menetys teidän Wilkinson jakotislauskolonnin sekä materiaalin, mukaan lukien paksuus, tappio tangentti jne. ..Vielä yksi asia,
oletteko halkaistu 30W tai olet yhdistämällä pienempi teho kohteita saada 30W?.

materiaali Rogers 5880 paksuus 31 mil yhdistämällä 30 watti saada noin 40 tai 50 watin tehon on mahdollista, että yhdistämällä voidaan tehdä microstrip taajuus on noin 14 GHz: n

Hi Chaofan,

Mitä materiaaleja tai dielektrisyysvakio käytät uudelleen?

hei,

käyttämällä tietoja lämpötehojen vastustus teidän microstrip linjasiirtona on noin 1.1K / W, mikä tarkoittaa, että kun käsittelet 30W, että lämpötilan nousu on noin 30k.Jos työskentelet normaalissa lämpötilassa (esim. 20degC),
joka tarkoittaa sitä, että linjasiirtona saavuttaa noin 50degC on tulo (ja noin 70degC käyttölaitteen ulosmenon linjat jos yhdistää kaksi 30W signaalit).Periaatteessa duroid kestää yli 150degC, joten linjasiirtona ei määrätä ongelma suunnittelua.

Olin olettaen substraatin paksuus 31mil = 0.78mm, 50ohm leveys on 96mil = 2.45mm; epsilon = 2,2; TRL tappio = 3dB / m.Kuitenkin ensimmäisen post mainitsitte että 70ohm linja = 15mil, joka antaa minulle paksuus 10mil varten substraatti, ja noin
-6 dB / m linjan, joka muuttuu antaa noin 4K / W lämpötehojen vastustus linjan.olettaen 30W tämä merkitsee lämpötilan nousu 117degC kyseiselle reitille, joka on hyvin lähellä sitä 150degC raja panosta, ja ennen sen tuotoksen oletetaan 50W!.Toinen asia on menetys valtaa combiner.Muistettava, että menetys on combiner kääntää suoraan lämpöä, joten katson, että ongelma huolellisesti.

lisäksi yksi muu asia on valta käsittely on vastukset tuotteen suunnittelu.kun molemmat panos signaalit ovat läsnä, vastus ei tarvitse käsitellä valtaa, mutta kun vain yksi signaali, toinen puoli valtaansa reititetään että vastus, joten ole varovainen!

rgdz

On olemassa lukuisia PCB perustuvia komponentteja tällä alueella.Kokeile näitä toimittajia: Narda, Krytar, Tyco muiden joukossa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back