kysymys PROTEL DXP

W

wjx197733

Guest
Hei kaikki, olen uusi mies suunnittelussa piiri.Kuka käyttää PROTEL DXP suunnitella piiri?
Haluaisin tietää, miten asettaa testpoint vuonna schemetic?

U voi mennä Protel DXP kotisivuilta ja lue käyttäen PRotel DXP siellä.

Olen käyttänyt Protel 99SE, lisäsin testi poin kun olen piirustus kaavamaisen jos en ole väärässä

Sinun tulisi käyttää hakutoimintoa täällä teidän kysymyksiä - monta kertaa kysymys on kysyä ja vastata ennen.

Minä vastasin samaan kysymykseen muutama viikko sitten täällä: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=132975

On yksityiskohtainen Knowledge Base huomautus osoitteessa:
http://www.altium.com/forms/kb/kb_item.asp?ID=5040

Hei,

Muuten, jos olet uusi Protel DXP, haluat ehkä käyttää eri paketti.
Olen suunnitellut 4-kerroksinen aluksella DXP, ja se on erittäin hyvä paketti, mutta se kestää ikuisesti käyttää, se on niin hidas luoda uusia osia jne.
Mutta tämä on, koska se on niin paljon ominaisuuksia luulisin.

Nopeaan suunnittelu, käyttö Cadsoft Eagle, koska se on niin nopea luoda omia
osat symboleja, ja saat aluksella on suunniteltu nopeasti.Itse luulen, että voin työskennellä 2-3 kertaa nopeampi Eagle.

sky123 kirjoitti:

Muuten, jos olet uusi P * Otel DXP, haluat ehkä käyttää eri paketti.
Olen suunnitellut 4-kerroksinen aluksella DXP, ja se on erittäin hyvä paketti, mutta se kestää ikuisesti käyttää, se on niin hidas luoda uusia osia jne.

Mutta tämä on, koska se on niin paljon ominaisuuksia, luulisin.Nopeaan suunnittelu, käyttö Cadsoft Eagle, koska se on niin nopea luoda omia

osat symboleja, ja saat aluksella on suunniteltu nopeasti.
Itse luulen, että voin työskennellä 2-3 kertaa nopeampi Eagle.

Kukin Service Pack on DXP2004 sekä lisää uusia ominaisuuksia ja korjaa virheet.

Olisivat mahdollisimman vakaa ja luotettava versio DXP, sinulla pitäisi olla kaikki neljä Service Pack asennettuna.Välillä alkuperäisen version DXP ja SP-4, useita satoja uusia ominaisuuksia ja parannuksia tehtiin.

House_Cat kirjoitti:

Kukin Service Pack on DXP2004 sekä lisää uusia ominaisuuksia ja korjaa virheet.Olisivat mahdollisimman vakaa ja luotettava versio DXP, sinulla pitäisi olla kaikki neljä Service Pack asennettuna.
Välillä alkuperäisen version DXP ja SP-4, useita satoja uusia ominaisuuksia ja parannuksia tehtiin.

Jos olet alkaen perus-julkaisu, sinun täytyy asentaa SP2 (SP2 on kumulatiivinen ja sisältää SP1), SP3 ja SP4.SP3 on asennettu ennen päivittämistä SP4, ja SP2 on asennettu ennen päivittämistä SP3.

Alkaen SP2 avaimen oli kasvanut 64-128 tavua.Lisenssi luotu toimimaan DXP ja DXP SP1, ei toimi SP2 tai uudempi.Tarvitset uuden lisenssin SP2 tai uudempi.

Minulla ei ole mitään Service Pack-paketti (se on 8,0 ....), ja se on ollut melko vakaa.Olen vain löytää suunnittelua niin hidas.Yksinkertaisempi levyt, Eagle on niin paljon nopeammin toimimaan, voin luoda uutta komponenttia symboleja ja tyynyjä niin paljon nopeammin.
Ja Eagle autorouter aina toimii hyvin minun 2-kerros levyt.
Muuten minun 4-kerroksinen aluksella, löysin DXP autorouter hirveä.Käytin Specctra varten Autorouting sijaan.Tämä voi olla, koska minulla ei ole paljon kokemusta DXP, ehkä toisilla on ollut parempia tuloksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back