Kysymys silmukka analyysi boost converter (CPM)

N

news

Guest
Firma Kwikset wprowadza SmartCode z systemem Home Connect, będący system kontroli dostępu ze zdalnym sterowaniem. Najprościej rzecz ujmując, produkt jest połączeniem zamka szyfrowego z tradycyjnym (na klucz) wyposażonym w sterowanie bezprzewodowe...

Read more...

Hello. Kaikki. Olen suunnittelemalla nykyinen tila boost converter. Tulojännite on 1,5 2V, ja lähtö on 3v kiinteä. ja kytkentätaajuus on 1MHz, ja kuormitusvirta on 200 mA. Vain 3 ulkoisia komponentteja saa käyttää aluksella. Joten, voin käyttää kela (2.2UH), Input kondensaattori (2.2uF) tuotos kondensaattori (2.2uF) ja en voi muuttaa arvoa ulkoisia komponentteja. Suunnittelussa boost converter, opiskelen noin siirto fuction on lisätä muunnin. Ymmärsin kirjassa, että nykyinen tila on vakaampi kuin jännite tila, koska suuri vaimennuskerroin nykyisessä tilassa tehdä siirtofunktio yksi napa järjestelmään. (471 sivua perusvapauksien tehoelektroniikan) Niin, ymmärsin periaatteessa Laatutekijä (Q) siirtofunktion nykyisten tilojen välillä säädin on hyvin pieni. Mutta jos minä caculate Q boost converter (kuten erittely edellä mainitsin), se ei ole pieni. (Käytin yhtälö kirjan sivu 470 perustavin ---) Kyse on 1,86, joten se näyttää asteen Pole System. Jos joku kertoa minulle, miksi tämä tilanne on tapahtunut, ota vastauksen aiheeseen. (Ihmettelen jos on olemassa tapa voin pienentää Q-arvo) ja näissä tapauksessa, haluaisin tietää miten voin korvata nämä järjestelmään. Kiitos jo etukäteen.

Uskon näitä yhtälöitä ovat CCM toiminnassa. Oletko varma toimivat alle CCM sijaan DCM?

Kyllä, aivan. Haluaisin tehdä Converter toimii CCM ei DCM.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back