Kysymys SRAM ohjaus (VHDL)! kiitos!

V

vvsvv

Guest
Nyt olen tekemässä projektin aiheena Video hankinta. tässä projektissa olen käsitellä Video tietolomake / D (SAA7111A). Oma ajatukseni on kirjoittaa "pariton kenttä tiedot" Sram taas lukea "edes kentän tiedot" From Sram B. ja sitten lukea "pariton kenttä tiedot" From Sram taas kirjoittaa "jopa kentän tiedot" From Sram B. miten ohjelman VHDL ? Voit auttaa minua vielä kun kerrot minulle oikeuden THOUTHT! Kiitos paljon! : Roll:

Miksi u kuluttaa keskusmuistia? Mitä varten? jos FPGA on riittävän nopea lukea sellaisella nopeudella kuin ADC menee niin miksi u tallentaa tilapäisesti näytteiden pässi? vain kirjoittaa ja lukea. Se doesnt mielestäni on järkeä ... tai i dont nähdä jokaisen yksityiskohdan? mennessä!

mitä toimintaa u haluavat tehdä sen jälkeen aqusition. voi olla mahdollista, että U ei voi vaatia ram aluksi forthat perticular operatin u dont tarvitse ram tahansa kuinka u voi käyttää yhden bittinen laskuri. kun bitti on 1 meistä voi tallentaa tietoja ram1 ja kun 0 RAM 2 ja u voi incriment counter jokaisen kellojakson. Myös sijasta counter u voi käyttää kytkin joka kytkee jokaisen panos kellopulssin bye Ashish

Ihave tehdä joitakin matemaattisia operaation jälkeen video acquestion. Joten minun täytyy tallentaa videon tiedot Sram! kerro minulle miten hallita CS, ME, OE SRAM. Voi minkäänlaista mies kertoa minulle, kuinka ajatella ajoituksen WE, OE, DATA, OSOITE? kiitos taas!

Mielestäni parempi on ladata mittalappukuvan SRAM jonka käyttäisit. Jälkeen yksinkertaisesti kopioida aaltomuodon lukea ja kirjoittaa. ei vaikea tehdä.

hi on Annan u joitakin koodin verilog tai VHDL varten SDRAM-ohjain, joka osaa opastaa u miten edetä siitä. Kertokaa, jossa HDL onko verilog tai VHDL u halua. Mitä Ashish

on ashishjindal76: Olen hyvin kiitollinen jos annat minulle joitakin viittauksia koodin VHDL !!!!!! ^ _ ^ On tlp71@hotmail.com : Olen Lataa datalehti SRAM. mutta en tiedä miten käsitellä ajoitus me, oe, data, osoite. Esimerkiksi: miten viive me varten 8NS kun minun cloclk on 13.5Mhz? Kiitos taas! Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, kiitos alll!

ei ole tarpeen viivyttää todella 8 ns. Parametrit esite sanoa on maksimi tai minum arvo töihin. Voit mennä myös enemmän hitaita kuin maksimitaajuudesta. Viivyttää signaaleilla sinun täytyy käyttää kelloa ja viive linjan tee rahtuakaan läppä floppi. Bye. G.

|---------- TWC ------------- | ADDRESS----/------------------ --------- \\ --------------- \\ ------------------------ --- / / CS___________________________________________/-------- |---- Twp ------ | / me -------------- \\ ______________/--- ------------------- | - TDW-| TDH | DATA --------------------- / ---------- \\ ------ \\ ----------/ Tyypillisiä min max Twp - Kirjoita Pulssin leveys 8 ____ 8 ____ 10 ____ ns TDW - Data Valid 6 ____ 6 ____ 7 ____ ns loppuun Kirjoita TDH - Data Hold Time 0 ____ 0 ____ 0 ____ NS Twp Kirjoita Pulssin leveys 8 ____ 8 ____ 10 ____ ns Miten hallita tätä SRAM käyttäen VHDL??? VOI kukaan auttaa minua hieman idea? (Tai VHDL lähdekoodia :) kiitos taas!

muoto SRAM Ajoitus on sekaisin! mutta se on aivan minun notepad.exe !!!!!!! Anteeksi siitä. Kuitenkin mitä aion käyttää on IDT71V424S ja IDT Co u voi katsoa datalehdestä se! Kiitos taas!

Yu voi luoda laskuri, ja purkaa joitakin valuse, ES lukea. Jos laskuri kun 5 => Lisää

osoitteeseen: tlp71@hotmail.com Kiitos paljon! Kuitenkin tämä koodi toimii? ja tehdä u harkita "Twp ja TDW, TDH" tässä lähdekoodia? Kiitos vielä kerran?!

voi olla, ei ole valmis, sinun pitää käyttää VHDL sintax prosessi () alkaa jne.. numeroilla löydät sopiva ajoitus.

Hei tässä u voi löytää VHDL malli SDRAM ohjain Xilinxin. Mitä Ashish

Nyt ongelma viive u voi ratkaista sen avulla laskurit ja tai siirtää rekisterit, joka ei ole iso juttu. jos u voi lähettää minulle joitakin yksityiskohtia UR hanke voidaan olisin paremmin auttaa u ulos. Kerro vain mitä u on bye Ashish

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back