kysymys. Subckt kirjasto Pspice

M

marraskuu

Guest
Hei, kirjaston tiedostoja ladata valimo on rakennettu sbucircuits satoja. Lib-tiedostot.
Nyt on jo kaavamaisen, breakout symboleja transistorit, resisters ja hylsyt käytetään.Voinko vain lisätä kaikki nämä. Lib tiedoston simulaatio profiili ja vaihtaa Täytäntöönpano omaisuuden suojelemiseksi kaavamaisen sen. Subckt nimi?
En ole varma jäljittelemiseen kanssa. Subckt malli on sama asia kuin jäljittelemiseen kanssa. Malli kirjastossa.Koska undefined mallin virhe tapahtui.
Kiitos!

Ei,
en usko, että tämä toimii, koska kukin. Lib tiedosto tarvitsee. SLB-tiedosto, jotta liitä symboli näyttöä vastaavasta subcircuit kuvaus.

Kiitos, LVW.Luulen varten. SLB-tiedoston, voit merkitä. OLB tiedosto.. OLB tiedosto on vain symboli,
voin käyttää mitään symbolia, kaavamainen.Milloin voin vaihtaa Implemetaion omaisuutta, symbolia, kaavamaisen esitetyn mallin nimeä, tunnusta kartta on malli, joka on sama nimi.Varten. Mallia kirjasto, tein tämän onnistuneesti.

Mutta varten. Subckt kirjastosta, kun olen muuttanut täytäntöönpano nimi. Subckt, merkki vieläkään löydä mallin ja undefined mallin virhe tapahtui.En tiedä miksi.Ja PSpice Käyttöopas ei sanota eroa. Mallia kirjasto-ja. Subckt kirjastossa.

marraskuu wrote:

Kiitos, LVW.
Luulen varten. SLB-tiedoston, voit merkitä. OLB tiedosto.
. OLB tiedosto on vain symboli, ...........

.....................

Mutta varten. Subckt kirjastosta, kun olen muuttanut täytäntöönpano nimi. Subckt, merkki vieläkään löydä mallin ja undefined mallin virhe tapahtui.
En tiedä miksi.
Ja PSpice Käyttöopas ei sanota eroa. Mallia kirjasto-ja. Subckt kirjastossa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back