Kysymys suunnitteluohjelmaa taitojen pcell

S

sreenivase

Guest
Hi all,

Minulla oli työskennellyt graafisen pcell lähestymistapa (käyttäen Virtuoso Layout Editor) saada ajatus pcell lähestymistapa solu suunnittelu, nyt olen siirtynyt luomiseksi pcells käyttäen taitoa.
Koska olen uusi SKILL, olen bittinen sekoittaa erilaisia SKILL toiminnot (dbFns, grafiikkaprojektori parametrized taito FNS, ROD FNS, grafiikkaprojektori pcell koottu taitavasti koodi FNS Interactive taitoa FNS ja Menettelylliset taitoa FNS. ..).Onko valittu lista taitoa toimintoja luoda SKILL pcells.Onko yhdistelmä SKILL (db) ja ROD toimintoja. Il taitoa tiedosto on mahdollista, enkä saa mitään virhettä tähän (sanoa venytellä parametri maaster solun db ja suorakulmiosta kanssa ROD)
, mutta parametri osoitettava taito (usibg db Fn) ei vaihtelevassa minun esimerkiksi solu ... Mikä voisi olla syy tähän ....

Voisiko kukaan lähetä minulle SKILL pcell luominen menettelyn muodossa asiakirja tai näyte pcell taitoa koodi on MOS transistor.How tämän SKILL pcells on kysyntää nykyään ...

Waiting For your Vastaa
Sreenivas.E

Smartfon, pendrive lub laptop odmówił posłuszeństwa? Straciłeś ważne dane, kontakty, filmy, zdjęcia? Jest sposób, by łatwo je odzyskać. Wystarczy jeden sprytny gadżet lub szybka i profesjonalna pomoc.

Read more...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back