Kysymys täyttöpumpun vuonna PLL suunnittelussa.

G

g94426

Guest
Onko joku voisi kertoa minulle miten suunnitella täyttöpumpun piirit edessä silmukan suodatin PLL? Onko ICs käytettävissä tähän tarkoitukseen? ja kuinka valita sopiva IC? Olen vain alkaa opetella suunnittelemaan PLL ja arvostamaan mitään apua. Thanks ensin!

Uskon myös, että on valmis PLL on siru Kokeile hakua kansallisiin tai niin ..

Tarvitsen vain diskreetti pumppu vain ...? On olemassa monia erillisiä PLL ICS mutta diskreetti pumppu tuntuu harvinaisia.

Hei Olen lähettänyt sinulle paperia noin veloitetaan pumppu PLLs. se ei ole tarkkaa vastausta kysymykseesi, mutta toivon siitä on hyötyä sinulle.

Sain suunniteltu PLL minun projekti. Seurasin design Shenggao Li, High Performance GHz RF CMOS IC: n integroituun Phase-Locked Loops, väitöskirjan Ohio State University, 2000 yrittää käyttää muun lib kuorma saada opinnäytetyön.

[Quote = karthik167] Sain suunniteltu PLL minun projekti. Seurasin design Shenggao Li, High Performance GHz RF CMOS IC: n integroituun Phase-Locked Loops, väitöskirjan Ohio State University, 2000 yrittää käyttää muun lib kuorma saada opinnäytetyön. [/quote] kanisteri u plz ladata että tutkielman Hallituksen .. thanx

PLL latauspumpun design kolmas järjestelmä käyttää matlab tsimulink

Suunnittelin CMOS PLL taajuus syntetisaattori. Saat latauspumppu on tärkeää miettiä Dead Zone ja kuorma uudelleenjakoa, jos haluat olla parempi vaihekohina vastausta.

Voit opiskella klassisesta oppikirja: RF Microelectronics. on perus-teoria täyttöpumpun ja PLL.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back