Kysymys taajuuksien vuoksi siirtyminen GSM-matkapuhelin.

V

vaihtamalla

Guest
Kysymys taajuuksien vuoksi siirtyminen GSM-matkapuhelin.

Voisitteko ystävällisesti kertoa minulle, mikä on syy ero signaalin mittaus YK-signaalin mittaus?

YK-signaalin tila, oma GSM-matkapuhelin oli testattavana, että vain lähetin toimii, taajuuksien ansiosta kytkentä /-400kHz on noin 6 ~ 8dB marginaali on koko DCS-yhtye.
Signaalin tila, Liityn Mobile GSM-testi määrittää ja tarkistaa taajuuksien ansiosta kytkentä /-400kHz, olemme huomanneet, on vain noin 0 ~ 2dB marginaali-kaistalla.esim. Channel 885.

GSM Test set: CMU200.
Voin vahvistaa testin sarja normaalin valtion ja kalibroinnin päivämäärä.

Vanhan PCB-versio, on hyvä kate 6 ~ 8dB onko signaalin tila tai YK-signaalin tila.

New PCB ja vanhat PCB ovat embedding yksi ohjelmisto kuva.

O DC-DC, nro LCD, vain GSM-ytimen piiri (BB & RF)
Olen tarkistanut kaikki ohjaussignaali, mitään eroa signaalin tila YK-signaalin tila.(timming ja signaalin laatu)

No niin voin tehdä nyt, joka voi antaa minulle vihjannut?

Kiitos!

Ensimmäinen asia, että sinun täytyy tarkistaa, jos on jokin ero MM riehua signaali signaling tilassa ja ei-signaling tilassa.Voisi olla vian radiocode joka vaatii erilaisia ramppeja (look-up table) eri testimoodien.Tämä on hyvin erikoinen tilanne, mutta voi olla mahdollista.
Toinen, tarkista lähtöteho kunkin PCL on sama eri testimoodien.
Jos puhkesi muoto, ajoitus ja lähtöteho ovat samat eri testimoodien, on eroa tilapäiseen Spectrum.

Hi:

Lisäksi esiin on vfone, voidaan voit vielä tarkistaa kaksi asiaa:
1.Kaikki PA: n VCC (kuten VBAT ..) oli piikki aikana pre-TX Burst?
2.Kaikki aaltoilu on PVT mukauttamisesta aaltoilu?

Jos kyllä, pls kertoa sympton, ja yritän antaa sinulle kommentteja.

Terveisin,

Onko tämä vain tapahtuisi tehotaso 0 tai kaikki valta tasolla.
Jos vain tehotaso 0 on tätä asiaa, tarkista lähetystehoa on linkki tilassa.
Ehkä PA on kyllästetty korkean kanavalla.
Ole hyvä varata ainakin 0,5 dB marginaalia tavoite valtaa.
Ex: jos kohde teho on 30dBm, sinun pitäisi hienosäätää MM Matching Max lähtöteho on 30,5 dBm kaikki kanavan, ja mantain Power tasaisuus kaikkien kanavan, jos mahdollista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back