kysymys vahvistin vaihe marginaali ja kaistanleveys

H

hacksgen

Guest
Hi everyone,

Minulla on epävarma toiminta vahvistimeen.Niin kaukana siitä, mitä olen lukenut kirjallisuudessa ihmistä on suunnitellut vahvistimet, jossa ne varmista, että yhtenäisyys saada kaistanleveys vaihe marginaali vahvistin on atleast 50 ° tai enemmän vakaata toimintaa.Tämä Oletan, että amplifer olisi ehkä käyttää myös puskurina.

olettaen, että en ole kiinnostunut käyttämään vahvistin kuten puskurin ja tiedän, mitä on minun panos signaalien kaistanleveys.
Haluaisin tietää, jos on olemassa vahvistin, jossa on yhtenäisyyden saada kaistanleveys taajuus sanottavaa 1 GHz, jolla vaihe marginaali on alle 0 ° tai vähemmän ja sanoa taajuuksilla enintään 100MHz vaiheen marginaali tai vahvistin on 50 ° tai enemmän.ei se tarkoita sitä, että vahvistin voidaan käyttää ilman vakautta ongelmia enintään sen kaistanleveys on 100MHz.ja sitä, että usein se on vakaus ongelmia.

Kiitos

hacksgen wrote:

.........

..............................

Haluaisin tietää, jos on olemassa vahvistin, jossa on yhtenäisyyden saada kaistanleveys taajuus sanottavaa 1 GHz, jolla vaihe marginaali on alle 0 ° tai vähemmän ja sanoa taajuuksilla enintään 100MHz vaiheen marginaali tai vahvistin on 50 ° tai enemmän.
ei se tarkoita sitä, että vahvistin voidaan käyttää ilman vakautta ongelmia enintään sen kaistanleveys on 100MHz.
ja sitä, että usein se on vakaus ongelmia.

En ole varma, ymmärränkö, mitä tarkoitti.Selitän minun epäillä selkeämmin.
harkitsemaan vertailutehdas-arkkitehtuuriin esimerkiksi kolmen vaiheessa preamplifer plus linkku järjestelmän keskenään Preamp vaiheessa joilla on tiettyjä voittoa.avulla voidaan sanoa, että 3 vaiheessa Preamp käyttää tuotos offset varastoinnin järjestelmä peruuttaa offset jännitteet.Tämä ei käytä palautetta loop sellaisenaan toisin kuin input offset varastointi järjestelmiä.

Ja olettaen, että samassa kunnossa kuin se, mitä sanoin.se on vaihe marginaali 50 ° tai enemmän enintään 100MHz taajuus ja yhtenäisyyden saada kaistanleveys on 1 GHz, vaiheen marginaali 0 °.

Tarkoittaako se sitä voidaan käyttää vertailukohtaa enintään freqencies on 100MHz tai vähemmän, ja se kokemus vakaus ongelmia vain, jos taajuudet ylittävät 100MHz.

Kysyn tätä, koska luin yksi kertomusten jonnekin siitä, että joku käyttää tällaista järjestelmää.

En ole varma, ymmärränkö, mitä tarkoitti.
Selitän minun epäillä selkeämmin.harkitsemaan vertailutehdas-arkkitehtuuriin esimerkiksi kolmen vaiheessa preamplifer plus linkku järjestelmään.
avulla voidaan sanoa, että 3 vaiheessa Preamp käyttää tuotos offset varastoinnin järjestelmä peruuttaa offset jännitteet.
Tämä ei käytä palautetta loop sellaisenaan toisin kuin input offset varastointi järjestelmiä.Ja olettaen, että samassa kunnossa kuin se, mitä sanoin.
se on vaihe marginaali 50 ° tai enemmän enintään 100MHz taajuus ja yhtenäisyyden saada kaistanleveys on 1 GHz, vaiheen marginaali 0 °.Jos sinulla ei ole palautetta, sinulla ei ole loop saada - ja siellä ei ole mitään muuta kuin vaihe marginaali (aiheuttaa se on määritelty ainoastaan suljetut kierrot!)Tarkoittaako se sitä voidaan käyttää vertailukohtaa enintään freqencies on 100MHz tai vähemmän, ja se kokemus vakaus ongelmia vain, jos taajuudet ylittävät 100MHz.
Jos ei sovelleta palautetta ei ole ongelma epävakaus!
Ja toistan vielä: Jos joku piiri on vakauteen liittyviä ongelmia, se ei ole väliä, jos saapuvan taajuus on 1 Hz: n tai 1 MHz.Se alkaa oscillating omista (from
the noise tai kytkin-on inrush signaali)
Tai toisin sanoen: Voit käyttää - alkaen vakauden näkökohta - jokainen opamp EIVÄT kompensoidaan vertailukohtaa (avoimessa loop kokoonpano ilman neg. Palaute).Voitaisiin jopa sanoa, että sitä ei ole korvattu.

niin käyttämällä amplifer joiden tuotos offset varastoinnin järjestelmä ei ole mitään ongelmia vaihe marginaali whtsoever koska sen avoimen silmukan järjestelmä.ja amplifer sinänsä on yksinkertainen n kanava erotusdiagnoosissa pari nykyisen lähde kuormia.
jos voin käyttää input offset varastoinnin järjestelmää varten preamplifers sen jälkeen vakauden kysymyksiä.on tämä oikeus?Lisätty jälkeen 1 tuntia 8 minuuttia:Kiitos vastauksesta.jotenkin sain sekoittaa vastauksenne.Luulen, en voinut ymmärtää, mitä tarkoitus välittää.kiittää tietosi.

hacksgen wrote:Kiitos vastauksesta.
jotenkin sain sekoittaa vastauksenne.
Luulen, en voinut ymmärtää, mitä tarkoitus välittää.
kiittää tietosi.

Minulla oli hämmentävät ur selitys hieman.mutta sain se selvensi anyway.joten kiitos info.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back