Kysymys virtalähteet

L

Lucifre

Guest
On kaksi kaavoja että kirjani antaa laskea maksimivirta ja keskimääräinen virta kautta diodi on täynnä aalto tasasuuntaaja. Mietin, mitä ovat edustettuina kuin diodi n tiedotteessa. kaavat ovat: i dmax = IL (1 + 3,14 × √ Vp / 2 × VR) i av = IL (1 + 2 × 3,14 × √ Vp / 2 × VR) VR aaltoilu jännitteen huipusta huippuun IL on kuorman Nykyinen Vp on huippu lähtöjännite tarjonta arvot että saan kun voin laskea en av eivät vastaa mitään, että tarjotaan diodi n lomakkeissa ja tiedän, että tämä diodi voidaan käyttää. Näen myös samanlainen käyvin arvoin kun simuloida tasasuuntaaja piiri p mauste ja katsoa nykyisiä läpi diodi. On yksi iso nykyinen aalto, joka on samanlainen arvo laskettu I max, ja pienempiä piikkejä, jotka ovat samanlaisia arvo kuin laskea I av. Toinen kysymys, että olen noin jännitteensäätimet jos sinulla on jännitteen säädin piiri ja kuorman koko se lähtö ei muutu, jännitteen säädin piiri piirtää samalla nykyinen riippumatta tulojännite ilmaista se tulo, eikö? Miten voit simuloida kuormaa joka vetää samaa käypää riippumatta jännitteen poikki se panos p mauste? Käytän p Spice opiskelija versio

En oman kysymyksensä. Voitko ladata taulukon ja erittely diodi alongwith sivut kirja, johon viittaat. Voit simuloida kuorma kaavion työkaluja ORCAD.

Unohda kysymys diodit nyt ... Harkitse muuntaja, täysi aalto tasasuuntaaja, kondensaattori ja lm317 kytketty kondensaattori. Tietoja kuorma ... Olen iloinen, että voin tehdä sen .... Mutta miten? Esimerkiksi olet LM317 (etsiä käyttöturvallisuustiedotteista verkossa) konfiguroida tarjoamaan säänneltyä ulostuloteho on 4 V ja teidän kuorma on 10 ohmia. Voit sanoa, että kuorma on piirustus 0,4 ampeeria ja koko asetuksen piiri piirros 0,4 ampeeria + virtaukset kulkee ulkoisten vastusten asetuksen piiri (sanotaanko, että se on 7,5 V, joissa kauko-jännite 1V huipputeho) . Nyt jännite toimitetaan jännitteen piiri ei ole sileä tasajännite koska se on noin aaltoilu jännite, mutta nykyinen piirtämä jännitteensäätö piiri on sama onko syöttöjännite on 8 v tai 7V. ORCAD vuonna Pspice opiskelija versiolla ei ole elementti nimeltään LM 317, joten minun täytyy mallintaa sitä johonkin olemassa ... mutta mitä?.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back