kytketään kondensaattori näyte ja pidä piiri

P

pseudockb

Guest
Hei, olen suunnittelemalla SC näyte ja pidä piiri kuten käy ilmi seuraavasta kuvasta.Kun käytetään suuren tilan maatalouspolitiikan 1pF, ulostulo on opamp kestää pidemmän aikaa asettua klo vaihe 1.Lisäksi tuotoksen vaiheen aikana 2 näyttää poiketa enemmän ihanteellinen otokseen arvo.Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle?Olen liittänyt simulaation tulos tilalla maatalouspolitiikan 100F ja 1pF.Kiitos
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hyvä pseudockb,
1.Kuten Sunking mainitsi, ongelman ehkä peräisin alempi faasi marginaali amp.;
2.Neuvoo kiinnittämään huomiota CMFB on amp. Voit antaa ihanteellinen CMFB ja simuloida SC S / H circuit jälleen löytää onko ongelma voidaan ratkaista.
Just try it!

Bg,

Sovitaan sunking.Tarkista vaiheessa marginaali ensimmäinen

Kiitän teitä kaikkia arvokkaasta tuotantopanosten!

Toinen kysymys minulta uudelleen.
Siitä, mitä näen, että kapasitiivinen kuormitus että OTA näkee aikana vaihe 1 on vain kapasitiivinen kuorma (CL) käyttölaitteen ulosmenon node mutta vaihe 2, OTA näkee kuormalla, joka on rinnakkainen yhdistelmä tilalla kondensaattori (CH) ja että kapasitiivinen kuorma.Oletetaan nyt, että CH on 5pF täyttää näytteenotto melu vaatimus ja CL on 100fF näyttää siltä, vaikea suunnitella OTA että on riittävästi vaihe marginaali ja saada kaistanleveys tuote sekä kuormitustiloissa.Onko OTA-arkkitehtuuri, jolla on vaihe marginaali riippumaton kuorman ehto tai muu tapa ratkaista tämän?Kiitos paljon.

jos offset s / h piiri on hyvin suuri, dc voitto OTA on hieman pieni.yleensä, voitto on 120DB.about olet?ensimmäisessä PM (vaihe marginaali) ja OTA on oltava riittävät.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back