Kytkimen vähennys välillä Antennes.

C

cuongtran

Guest
Hei kaikki,

Olen nyt simuling rakenne joukon antenni tutkimaan soveltamista EBG rakenteen kytkimen vähentäminen HFSS.
Onko kukaan on exemples tällä alalla?kiitoksia ajaksi auttaa minua tässä asiassa.
Olen lähetetty tässä artikkelissa on monopoli kytkimen, mutta käsittelen patch Antenne.

THANKS.

Kuitenkin, jos sinulla on ajatus rakenne-olosuhteet HFSS tämän SIMU, lähetä se tästä, esimerkiksi meidän ruokinta Antennes tai vain yksi antenni ...?
Kiitos.

Rakas ystävä Coungtran,

Yritin ladata attched PDF .... Ei ollut selvää ollenkaan .... Voitko laittaa muistiin tiedot, jotta voin kokeilla simuloida se minun PC.Kaikki PPT sellainen asia, jos voit piirtää ja liittää olisi hyödyllistä ....

Sai

Irrottamista kaksi antennia voi johtaa parantaa antennin järjestelmän suorituskykyä.Mutta joskus irtikytkentä ei riitä, ja sinulla on myös decorrelate antennit: korkea C11 (autokorrelaatio) ja matala C12 (cross-korrelaatio).C11 on jotenkin säteilyn tehokkuutta, ja C12 on säteilyenergian yhden antennin, mutta tulevien muiden antenni.

On olemassa useita tapoja purkaa ja decorrelate kaksi antennia:

-Kuka vastaa verkon (kuten edellisessä esimerkissä).Yleisesti sovellettava monopoles.

-By metamaterial Vanha.Sovelletaan monopoles, laastaria, ...

Onnea,

Pere
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Kiitoksia Pere,
Tiedostot antaa paljon menetelmiä tällä alalla,
Jos voit voisimme keskustella n. ongelman
Yksi outoa helposti selville, että S11 jälkeen irrottaminen on aina enemmän heikosti?miksi?

Hei Cuongtran,

En tiedä mitä tarkoitat sillä heikko vaste S11 jälkeen irrottamista.Huomaa, että vastaavat verkot ovat kapeakaistainen laitteita, joten kun ottaa irrottaminen kaksi antennia (matala S21), hyvä yhteensovitus (matala S11) voidaan myös saavuttaa, mutta kapeakaistaista vastausta.Tällä tavalla, kun käytät Metamaterial AMC Spacer, laajempi kaistanleveys toimintaa voidaan saavuttaa sekä S11-ja S21.

Lisäksi saada hyvän suorituskyvyn, decorrelation (korkea C11 ja matala C21) on myös saavuttaa, jotta ortogonaalisen säteilyn malleja.

Jos haluat jatkaa keskustelua tästä aiheesta, niin lähetä minulle sähköpostia pj.ferrer (at) tsc.upc.edu.

Hei,

Pere
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei kaikki, että "irrottaminen riittää", mitä ehdotatte arvo irrottaminen?

Luin artikkelin, tämän arvon saavuttamiseksi til |-24dB |!?lyh?
Kiitoksia kaikille.

Hi Cuongtran,

Tuotantomääristä riippumattoman tuen (S21), hyvä arvo on alle -10 dB (yleensä <-15 dB).Tämä on ok, jos S11 on <-10 dB.

Voit olla katsoa "Tuen irrottaminen ja Metamaterial AMC Spacer" asiakirjan, ja huomaatte, että jos laitat metallisen arkin välillä antennit, S21 <-27 dB koko taajuusalueella, mutta tämä tulos ei ole hyvä koska antennit ovat vertaansa vailla.

Tämä on aina kompromissi välillä S11 ja S21.Tästä syystä, korrelaatiokertoimet olisi käytettävä, koska yhteys sekä S-parametrit.

Hei,

Pere

Hi perej,
Erittäin mukava keskustella kanssanne, löysin kirjan täältä
http://www3.interscience.wiley.com/journal/117948641/abstract?CRETRY=1&SRETRY=0
mutta harmi en voi ladata sitä, te haluta lennättää we ainoa version eeee

Sorry, I ve vain katsonut ulos minun pc, kiitos.

Kiitoksia erittäin paljon ja nähdään pian.

Sinulla on sen jälkeen aboive tämä.Menkää ylös, ja näet peili.Jos ei, kokeile mennä tätä linkkiä: http://www.edaboard.com/download2.php?id=145779&sid=cd8e667cdf8be080945dc84a4eac3e34

Hei,

Pere

On yksi kirjan F. Yang ja samii keskinäisestä välisiä kytkentöjä EBG pinnat ja sen sovellukset edestakaisin antenneja.Oletan sinun on luettava, että paperi ..
Praful

Tiedän sen, mutta sinun on oltava hyvin varovainen tyypin antenni.EBG pinnat ovat yleisesti käytetään purkaa korjaustiedoston antenneja, tai kaksi dipoles saman pinnalle.

Mutta joskus tarvitaan enemmän pinta homogenisoinnin, ja sinun on käytettävä Spiral resonaattorit (tai CLLs, SRRs ,...).Olet vapaana paksuudesta, mutta kaksisuuntainen AMC mallit toimivat oikein kahden lähekkäin monopoles.Tässä tapauksessa, että samaa hakemusta ja laastari antenneja ei ole helppoa, sillä tarvitset resonaattorit samalla korkeudella kuin Dielectric substraatti (1-2 mm), joka tukee laastari antenneja.

Se on aina kompromissi välillä antennin tyyppi ja suurin sallittu paksuus.

Jos sinulla on epäilyksiä tästä aiheesta, niin lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen: pj.ferrer (at) tsc.upc.edu.

Hei,

Pere

Hei perej,
Uskon, että me kaikki tiedämme artikkelissa samii et Yan, mutta en tiedä miksi Yan ei pidä C-kerroin hänen paperi, tai voi olla, koska hän patchs on etäisyys niitä tarpeeksi pitkälle?
IM samaa mieltä siitä, että ongelma kaksisuuntainen AMC, on erittäin mielenkiintoista, jos saamme selville materiaalia, joka voi poistaa tätä rajaa tilaa paksuus ... vai onko se mahdollista "kuoppa" ne dielectric ..?

He eivät käytä C kertoimia kahdesta syystä:

1) korjaustiedostot ovat kaukana, joten S11 <-10dB ja S21 <-15 dB.

2) muotoilu ja linkit S11 ja S21 ei ole vielä kehitetty.

Kuitenkin, jos 1) on täytetty, voit sanoa, että järjestelmä on irrotettu tuotannosta ja decorrelated.Joten, tästä näkökulmasta, sinun ei tarvitse osoittaa C kertoimia, mutta ne voivat antaa sinulle hyvän suorituskyvyn arviointi.

Hei,

Pere

Thanks perej,
Olen sitä mieltä, että haluan puhua etäisyys vähintään pisteen S11 ja Maxi ja S21 paikassa resonanssi, kiitos keskustelua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back