lähdekoodin muunnin

D

dewingong

Guest
Kaikki,
Onko mahdollista muuntaa yhdestä lähteestä koodi eri kielellä toiseen?
esimerkiksi, joiden lähdekoodi Borland C ja muuntaa sen VC -koodia, joka biginer VC .ja kokoamaan sen käyttämällä VC Compiler

C on C , jotta molemmat kääntäjät pitäisi pystyä kokoamaan ydin koodi ilman ongelmia.

Ongelmana on GUI.Borland käyttää sitä omien VCL (Visual Component kirjasto) ja Microsoft käyttää sitä ikkunassa perusta clases.Sinun täytyy kirjoittaa uudelleen kaikki koodi, jolla ei ikkunat, valintaruutuja, radio-painikkeita, viestejä jne.
Saattaa olla helpompaa aloittaa tuoreen Visual Studio ja juuri sataman koodi, jolla ei ydin algorythms.
Borland voi tuoda Visual Studio-hanke ja muuntaa se (lähes!), Joka Borland Builder hankkeeseen.I dont ajatella tilanne on päinvastainen.
Voit aina ladata C Builder 2006 Code Central, ilmainen ladata, kokoamaan koodi.

Kiitos btbass,
Mutta tässä tapauksessa
olen edelleen learnig VC 2008 versiota, ja minun lopussa lukukauden puolustaa lähestyy nopeasti.I suunnittelemalla hankkeen dc moottoriajoneuvojen valvonnan ja seurannan avulla tietokannan tietoja järjestelmään. Aion käyttää rinnakkaisporttiin PC.Olen Désigné ulkoisen laitteisto kiertoon, mutta minun ongelmani on kirjallisesti ohjelman käyttöliittymä virtapiiriin minun PC ja kirjallisesti tietokantaan myös.
Ystäväni antoi minulle lähdekoodia, että joku on käyttää tehdä samankaltainen hanke, mutta se on BOrlandC ja olen todennut learnig mutta VC .Minulla on ongelma tulkinnassa lähdekoodia.Ei vain Haluan, että piiri toimii, mutta minun on ymmärtää, mitä koodi tekee jokaisella kolmella tasolla ohjelmaan.
Jos voit auttaa minua tulkita turskan minulle I'll on Verry onnellinen.
Yritin copiling sen käyttämällä VC copiler, se näyttää yhden virheilmoituksen tasolla
#
include <vcl.h>

#
include <vcl.h>

Tämä on Borland "Visual Component Library", joka ei ole VC .
Paljon koodi ohjelma tekee puhelut ja tarvitsevat VCL, joten joutuvat kanssa kulkemista.

Jos haluat lähettää katkelmia koodin, että sinulla on ongelmia, olen varma, että jäsenet ovat eda foorumi ja minä yritän auttaa sinua ymmärtämään sitä.

Minun oma henkilökohtainen mielipiteeni, olen paljon mieluummin Borland Builder Visual Studio.
For your suorittaa puristamo soveltamista, paljon vähemmän monimutkaisia ja helpompi oppia.

Hi btbass,
Oheisena kopio koodi.
Kiitos, kun sinua odottaa vastausta. [/ Code]
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Rakentaa ja suorittaa tämän ohjelman voit myös tarvitsemme näitä tiedostoja,

#
include "program.h"
#
include "Unit2.h"
#
include "print.h"

Ja ohjelman yhteyksiä tämän tiedoston,

# pragma linkki "DLPortIO"

joka on laitteiston sataman I / O-ohjain.

Ohjelma luo lomakkeen painikkeet sitä.Jos haluat tietää, mitä valintoja painikkeet antaa sinulle olisi resurssi-tiedosto,

# pragma voimavara "*. dfm"

Ohjelma ei tehdä paljon, mutta manipuloida I / O-portti vastauksena painiketta napsautuksia.
A puhelun, kuten tämä,

DLPortIO1-> Port (0x37A) = DLPortIO1-> Port (0x37A) & 0xDF;

tyhjentää bittinen 5 satamaan, ja tämä puhelu,

DLPortIO1-> Port (0x378) = M4;

asetetaan sataman arvo M4, joka on alustetaan 0xe8.

Ymmärtää täysin, koodi, sinun olisi pitänyt tietää, mitä on kytketty sataman ja sen tehtävät.

Jos olisin sinä Haluan poistaa tämän ja aloittaa agin.Olet juuri tarvita "DLPortIO" tiedosto manipuloida I / O-portti sopii hakemuksen.

Kiitos My Boss Btbass,
Ole hyvä ja
olen estää, koska en ole oikeastaan graps C Builder käsite mutta uskon jonkun kanssa kuten voit käydä läpi tätä hanketta.
Minun tarvitsee vain kertoa teille, mitä
olen tekemässä ja luultavasti suunnittelu cicuit diagam voit saada koko käsite.
kiitos jos todella haluamme auttaa minua lähettää minulle sähköpostin osoite, jotta voimme edes emback tämän chatin kautta.Ole hyvä, että juuri minun ajatus, voi ehkä olla eri ehdotusta.Ole hyvä ja olen todella haluavat sinun auttaa minua eivät puolestaan minut alas pleaseee.

Kyllä me voimme auttaa.
Se olisi parasta lähettää piirin ja kysymyksiä täällä foorumilla, niin voit saada apua kaikilta tietoa jäsenistä.

Hi Btbas ja muut foorumin jäsenet
Olen antanut lyhyt kuvaus siitä, miten ohjelma on menossa auttamaan acommplishe hankkeeseen.
oheisena kuvaava merkintä.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ensimmäinen asia mitä sinun tarvitsee tehdä, on suunnitella käyttöliittymä.Käyttäen Visual Studio tämä olisi melko helppoa.Sinun tarvitsee vain vetää ja pudottaa painikkeita onto muodossa ja merkitä ne ja nimeä ne.

kiitos btbass.Yes jälkeen, että se, mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi

Sinun on yhteys DLPortIO tiedostoa ja yritä hallita I / O-portin avulla toiminto vaatii se altistaa.Jos voit vaihtaa I / O-linjat, teidän puolivälissä.

Hi Btbass, Kyllä pomoni I'm back.
Minulla oli joitain diffilcuties becos i piti lähteä yhden kuukauden koulutusta.
joten menin merelle ja
olen takaisin.
on myös saanut Borland C Builder 6 hanketta varten.
ota tämä on aika Tarvitsen apua ja että kaikki foorumin jäsenet.
Muista i lähettää selvitys siitä, miten haluan ohjelmasuunnittelua vuorovaikutuksessa minun ulkoinen piiri.
aloita tekee joitakin asia minulle.

Hi Btbas ja kaikki johtokunnan jäsenet,
Olen saanut yksi Borland c builder6, mutta kun voin kopioida koodin liittäminen kehitysympäristö ja käyttää sitä, se antaa minulle seuraavat virheet;
E2209 mahdotonta avata tiedosto sisältää "program.h"
E2209 mahdotonta avata th tiedosto sisältää "print.h"
E2141 syntaksia errow ilmoitus = Tform * Form1;
E2451 symboli DLPortIO1 ei määritellä = DLPortIO1 avata Driver ();
E2141 Syntaksia errow ilmoitus = Void_fastcall TForm1:: BitBtn2Click (Tobject * Lähettäjän).
Ole hyvä ja auta minua.

En tiedä, onko Borland Software tulevat kanssa inpout32.dll tiedoston tai i tarvitse asentaa se minun itse, jos
en siihen oli asennan tiedoston.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back