lähentyminen HFSS ja muisti ongelmia

N

nomee

Guest
Hei,
Olen käyttänyt CST MWS-ja simulaatiot Infinite Reflectarrays ja nyt olen alkanut käyttää Ansoft HFSS vertailuja tai validointia minun tuloksia.
Voiko kukaan auttaa minua ymmärtämään, mitä tarkalleen ottaen lähentymistä?
Lisäksi olen täysin tetrahedra ylittää 90k 10 kulkee ja kun asetan delta = 0,001, kun 15 kulkee minun elimistö menee muisti. (Vaikka olen 12G, Quad Core System).
Voisiko joku kertoa mahdollinen syy tähän?

Et todennäköisesti tarvitse delta että alhainen.Oletusarvo on ,02, joten jos sinulla on joitakin hulluja tarkkuutta, sinun ei tarvitse ,001.Kokeile sitä ,01.

Lähentyminen on juuri silloin, kun suistoalueilla saa alle arvon.Kokeile sitä suistoalueilla =. 01 ja sitten pakottaa sen tekemään 2 tai 3 peräkkäistä lähentyneet kulkee tai jotain sen sijaan todella pieni delta varten (I'm olettaen) kerralla.Oletko vaihtanut hienostuneen kerroin tapahtui?HFSS räjähtää muistin kulutusta, jos geometrian saa myös sähköisesti suuri todella nopeasti.

Määrä tetrahedra on hyvin erilaisia riippuen ratkaisu taajuudella.Oletan, että olet tutkinut oikea ratkaisu taajuus osa - jos ei, tarkastellaan joitakin asiakirjoja, mitä asettaa ratkaisu taajuus on.Kuten edellä mainittiin, käytettävä muisti ampuu kanssa sähkö kokoa simulointi.

kiitos KATKO,
Olette oikeassa, 0,02 riittää minun tapauksessani, mutta minun oli tehtävä joitakin tutkimuksen delta jopa 0.001 ja ajokertojen määrä edellyttää.
Miten voin asettaa peräkkäisen lähentyneet kulkee?Juuri nyt olen käyttäen 1 pass.
Olen suunnittelussa on 10GHz.minun pitäisi olla, jossa ratkaisu frequeny on 10GHz?Lisätään 2 minuuttia:Olen frogot mainita frequecy lakaista alue on myös 8GHz on 12GHz.

Määrä lähentymisen kulkee, jossa on joko ratkaisu setup vuoropuhelua tai HFSS / ratkaisija asetukset.Minulla ei ole pääsyä / muistaa tällä hetkellä, mutta minä tarkistaa, jotka on myöhemmin.Jos asetat peräkkäin ratkaista kulkee suurempi laiminlyö 1, usein saat alla ,001 parin lähentyneet kulkee, mutta ei aina.Just riippuu ongelman.Olen aina asettaa sen vähintään 2.

Ratkaisu taajuuksia ok.It's all about sähkö koko koko ongelmaa, mutta, ja HFSS voi olla tehokkain tähän.Quick esimerkki:
Tein 14x14 microstrip laastari matriisi ja saimme outoja kytkin valmistus / prototyyppien, joten päätimme simuloida koko joukko sijaan käyttää PBC-Master-slave.Olin PC samat tiedot kuin sinulla ja minulla oli mahdollisuus simuloida koko joukko käyttäen CST MWS, vaikka se kesti todella kauan.Se oli mahdotonta simuloida koko asia HFSS koska muistin vaatimukset niin suuri verkkotunnuksen minun PC.HFSS vain ei voinut tehdä tätä.Voisimme jo käyttänyt supertietokone asetukset tehdä se, mutta.

Myös, miten olet lakaista asetettu?Yritetään nopeasti lakaista voi tappaa simulaatio, jos se vaatii liikaa muistia, vaikka se todellisuudessa päättyy ratkaisua 10 GHz.Jos tietokone voi päästä läpi alkuperäisen simulaation 10 GHz, mutta voit tehdä erillinen vaihe Sweep, ja sen pitäisi pystyä käsittelemään, että niin kauan kuin sinulla on riittävästi kiintolevytilaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back