lähettämällä tekstiviesti koodausstandardien

T

Twins_sasa

Guest
Haluan käyttää ToothPIC käynnistävien Älypuhelin lähettää tekstiviestillä automaattisesti.

Kun ToothPIC viesti älypuhelin, User Interface-ohjelma, joka asennetaan Älypuhelinmarkkinan voi havaita sekä näyttämään minulle jännite tason signaalin (mikä on 5V).Joten tämä osa on tehty.

Mitkä ovat muutaman koodausstandardien linjat (tai-toiminto), että en voi lisätä osaksi UI lähdekoodia niin, että signaali voi laukaista älypuhelimen auto lähettää tekstiviestejä?

Minulla oli liitetty lähdekoodin User Interface-ohjelma, joka asennetaan Älypuhelinmarkkinan (ToothPICtest.zip).
U kaverit voivat ladata on tarkasteltava.

Lähdekoodi tiedosto on ToothPICtest.c

Tarvitsen täydellinen koodaavia toiminnon.

Kiitos jos joku voi auttaa ratkaisemaan.Kiireellinen.

ajatusta, että ensimmäinen viesti on ohjelman hän käyttöliittymän tasolla.

mutta sen jälkeen voin hakea koko foorumi, löysin siellä on toinen tapa, joka on ohjelman PIC käyttäen AT komennot.Olenko oikeassa?

Mutta
olen käyttäen ToothPIC mikro joka pystyy kanssa älypuhelimen Bluetooth-yhteyden kautta.

Kysymykseni on,
voinko lähettää ne AT komennot älypuhelimen Bluetooth-yhteyden kautta, jossa ei ole käytetty RS232, sarjakaapeli tai mikä ulkoinen kaapeli oikein?

Lisäksi haluan ToothPIC on automaically laukaista älypuhelimen toimittamaan sms kun tulosignaalin tullut siihen ToothPIC (muodostaa joko AN0-AN11).

Tiedän, että minulla on kirjoittaa ohjelma C-kielellä, joka käyttää AT komento lähettää tekstiviestinä.

Olen uusi AT komento ja PIC ohjelmointia.Hope joku voi ohjata minua kirjoittamaan lähdekoodia sen.

kaikki pro voi ohjata minut pls?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back