Lähettäminen WAV tiedoston Serial Port (Streaming)

S

saad_leo87

Guest
Yritän lähettää WAV tiedoston sarjaportin ja haluat käyttää UC (jossa muistipuskuri) vastaanottamaan sen ja toimittaa sen Digitaalikaiutin Käytän Virtual Serial Port Driver 6.9 (by Eltima Software) liittää COM-portin pari (esim. COM2 ja COM6) ja käyttää sitä lähettää wav-tiedoston sarjaan MATLAB kiertoon simuloida Proteus (käyttäen COMPIM) Ongelmana on, että olen epävarma, onko wav tiedosto (näyte tiedosto 2 sek kesto, näytteenotto taajuus = 44100 Hz) toimivat oikein, koska olen muuntaa wav-tiedoston liukulukujen vektorin MATLAB HEX ensin ja sitten lähettää se COM2 .... jos saan hex-malli Proteus kautta COMPIM, lähetä se uC .... ja käyttää sitä erillistä ja lähettää vasemman ja oikean kanavan eri nastat ja liittää ne nastat (jossa ajo piiri / vahvistin) digitaalista kaiutin, se toimii oikein? Myös se sarjaportti mahdollistaa data rate 57, 600 bps (ilman ohjelmiston manipulointi)? Tulen todella kiitollisia kaikista ehdotuksista ..... Olen todella sekaisin: s

En tiedä mitä tarkoitat "Digitaalikaiutin" mutta sinun on 350kB muistia puskurin wav jos se on 16-bittinen stereo. Voisit lähettää WAV UC ja ovat uC tallentaa sen SD-kortille. Jotta uC pelata wav voit lukea sen SD-kortti ja lähetä se DA-muuntimet. Jos käytät 8-bit mono at 8000Hz, sinun 16KB tallentaa sen tai voit stream suoraan lähtö Jos COM-portti toimii osoitteessa 115.2kbps. Voisit käyttää PWM lähtöön ääni, jos et halua käyttää DAC. Katsele http://www.rpi.edu/ ~ kouttd/03/Rage_against_the_arduino.html on samanlainen projekti.

Kiitos paljon apuanne ja aion pyytää enemmän nyt = P 1. Voisitteko kertoa miten teit Muistilaskennat please? 2. ei fyysistä sarjaporttia tukea 115,2 kbps siirtonopeus-hinta? Minusta oli upto 56 kbps vain: s 3. mitä tarkoitetaan PWM kanava? Tiedän mitä PWM on, mutta miten käyttää sitä pelata wav-tiedoston tarkalleen? : S

hello .. Olen edelleen työskentelee saman projektin liian .. ja minä tarvitsen resurssi lähettää (streaming) *. wav tiedosto sarjaportti .. Käytän Delphi ohjelmointi .. minun tulisi muuntaa tiedoston *. txt ensimmäinen ..?? Joten ajatus tullut kuin tämä: file.wav => tiedosto.txt => sarjaportin kiitos ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back