Lähettävät datan kotiin voimajohdot

L

Los Frijoles

Guest
Talomme on noin intercoms, jotka eivät käytä antennit lähettää ja vastaanottaa tietoa.Olen vierasta, että ne käyttävät valtaa linjat meidän talo kommunikoida.Koska tämä on kiehtova näkymä (esim. "langattomasti" Tietokoneohjattu christmas valot, kodin automaatio-, jne.), miten tämä tapahtuu?Onko kukaan koskaan yrittänyt sitä?

Tiedän, että sillä harjoittaja on käytetty toimittaa kautta ilmaan, sitä voitaisiin käyttää toimittaa kautta voimalinjoja liian paitsi alemmalla taajuudella.Voisiko rivitys yksi induktorityyppinen noin Power Line paria (hot & neutraali) ja lähettää moduloidut tietojen kautta induktorityyppinen työtä lähettämällä tietoja tällä tavalla?Voisiko saaneen myös toimia samoin (mahdollisesti jopa käyttää samaa käämeihin)?

Lisäksi minulla ei ole paljon kokemusta digitaalisen lähetyksen yli RFS.Miten tämä yleensä tapahtuu?

Tämä on siitä, miten kuuluisa X10 kulutustavaroiden toimii.Taajuus käytetään muutama sata kHz tai pienempi.On Multipath ongelmia kotona johdotuskaaviot koska tähti luonne virtapiiriin.On häiriöitä ongelmia johtajana EMI alkaen virtalähteet.

Ongelmien välttämiseksi on suora hajaspektri standardi, jota käytetään joidenkin teollisuuden ryhmiä, jotka tekevät näistä tuotteista.

Tutustu w * w.pulselink.net, joka on osa niiden kehityksen tiellä.

Sähköverkkoa toimitus käyttää yleensä kapasitiivinen (rinnakkaiset sivukonttori) kytkentä.Induktiivinen kytkentä (sarja sivukonttori) riippuu matala impedanssi kuormitus on liitetty rivin loppuun luoda RF nykyinen.

Vuonna usean vaiheen vallanjakoon, vaihe pistokytkin (kondensaattorit) saavuttamiseen tarvitaan lähetyksen mihinkään pistorasiaan.

Myös Power Line modeemit tietojen verkot ovat käytettävissä, mutta suorituskyky on heikko, on minun mielipiteeni.Ne tehokkaasti on kumota 2,4 GHz WLAN.

Mikä olisi kokoonpanoasetuksia näistä kondensaattorien suhteessa valta linja?Miten ei signaalin päästä kiinni Power Line?

Onko mitään, kuten:
Code:----- Power-Line ---------

|

C

|

--------- OSC

Muista käyttää kondensaattori, joka on mitoitettu käyttää valta-linja.Muuten voi olla vika, joka haitallisuudesta piiri tai mikä vielä pahempaa, kehosta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back