Lämpötila-anturi alle -55 C

A

alberteerj

Guest
Kukaan tiedä mitään tyyppi / malli Lämpötila-anturi komponentti, jolla voidaan mitata lämpötilaa [color = red] alle -55 'C [/color]? Mitä olen etsinyt toistaiseksi, lähinnä normaali anturi kuin LM10 vain voi liikennöi alle -55 'C. : Cry:

Kaikki muut tyyppiä, jotka ovat vain osa itse vain? ilman valmista moduulia

Hali alberteerj, taulukkonäkymässä kertoo meille asioita, "määrittelemätön" alue! Tämä ei ole ekvivalentti virke: "Se voi toimia tiukasti vain tähän Lämpötila-alue", tarkoittaa vain, että koska Aineisto on garanted on descripted / määritelty Temp-alue! K. Mikä on kiinnostunut alin lämpötila pls? Olemme applyed (niin 25 vuotta sitten) ex. AD590s vain 5 Kelvin !:)_ se oli tyypillinen sotilaallinen tyyppi vain (-55-125 C). Minun on sanottava, se oli kaikki ajat vain lyhyen ajan funktio, mutta ei vain kerran. Luulen, sinun täytyy ottaa thermocross / teollinen anturi tai tyypillinen PT elementti ja jos areena niin äärimmäinen syvä hehkuttaa: se toimii ja täytyy kalibroida sitä itse. K. [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] Ad590 oli erittäin tervetullut, koska se on 1uA / K nykyistä toimintatapaa. Jos laitat 1K-voit mitata suoraan "Kelvis mV" ...

Oma alin lämpötila voi nousta ennen -100 'C. Koska olen tehnyt joitakin Lämpötilansäätimien noin jääkaapeista, jotka toimivat alle -55 'C. Periaatteessa minulla on oma valmis kehittämään MCU aluksella. Tarvitsen vain ulkoinen lämpötila-anturi syöttää jännitettä tasolla tai jotain minun MCU aluksella. Tällä hetkellä olen jo ollut yksi lämpötila-anturi, jotka toimivat hyvin minun MCU hallituksen ja anturin toiminta-alue on -55 C saakka 125'C. Mutta nyt minun täytyy pienemmälle anturi minun board =) [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size]
Jos tässä tapauksessa LM35 alin lämpötila voi nousta ennen kuin mitä luet?

Pieni taulukkonäkymässä kirjallisuus on ehdotettu! LM35 datsheet esitetään tyypillisiä (määrittelemätön) suorituskyky alas -75 ° C. Varsinkin, voit nähdä jyrkkä mutka on ~ -65 ° C, joten se on erittäin epätodennäköistä töissä -100 C. Tuolla paremmat mahdollisuudet saada lähes lineaarista käyttäytymistä muita, esimerkiksi sanoi AD590. Henkilökohtaisesti en näe suurempaa vaivaa, kun käytät TTK yksinkertainen jännite jakaja piiri, jos ADC resoluutio on riittävä. Sinun linearisoida mittaus digitaalisesti, mutta on täysin määritelty käyttäytyminen. Toisin kuin IC kenno tuntemattoman virheen ominaisuus, voit suorittaa yksinkertaisia kahden pisteen kalibrointi eleminate ADC ja viite vastus virheitä.

[Quote = FVM] ... RDTs on täysin määritelty käyttäytyminen. Toisin kuin IC kenno tuntematon virhe ominaisuus ...[/quote] Olen samaa mieltä completly, halusin sanoa vain, että jotkut muut rajoitukset ovat mahdollisia sivulta garanteed / määrittämällä alueella "lukea / ajatella on ... Tein kirjoittaa myös, että me kokeili vain että & ei ollut teollisen kehityksen tai tuote. Puolijohteet siltä Extrem sovelluksissa (ajan äreä) tulee metallikerroksella delaminations & liimaus resistenssiongelmat :-(... K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back