Laajakaista vastaa verkon

J

jl007

Guest
Tervehdys,

Olen rakentanut UHF laajakaistan amp 470-802 Mhz videon lähetys.
PA on MMG3003NT1 hyvä P1 24dBm.
Voin saada 20dBm kanssa laadukkaita väri videon kautta 1/4Wave Monopole leikattu 4,3 ". Noin 300 jalkaa valikoima.

Haluaisin saada enemmän valtaa pois (23 dBm), mutta epäilen, että antenni epäsuhta aiheuttaa voimakkaita heijastuksia.

PA on kytketty antennin kautta 12pf korkki.

Apua suunnittelussa verkko olisi erittäin tervetullutta.

Joe
gammablok (at) shaw.ca

Hei,

Aseta eristin välillä PA tuotos ja antenni.Voit käyttää joitakin circulator.

Onko teillä, jotka vastaavat koko taaj vaihteluväli 470-802 MHz on Monopole antenni?

Hei
Olen sitä mieltä, että yhteistä ja suoralla tavalla:
toimenpide antenni S11 ensimmäinen
toimenpide vahvistin S22
suunnittelu matching piiri perustuu s-parms mitataan simulaattori

Circulator perustuva ratkaisu on hyvä aika ajoin, mutta sähkön siirron tehokkuus ei ole paras mahdollinen tällaisessa tapauksessa

Circulator saattaa olla erittäin hyvä ajatus, mutta se on myös expencive.
Matching verkko ehdotuksen Grig on erittäin hyvä ajatus, ja uskon,
että sinun pitäisi kokeilla sitä ensin.
Vaihtoehtoinen ratkaisu voi olla ferriitin isolaattori, se on vähemmän expencive kuin circulator, mutta yli vastaavat verkkoon.Sillä sinun on valta tappiota noin 0,5 dB, joten suunnittelu PA max teho voit tehdä.

Kiitos vastauksista.
The circulator tai eristin näyttää hyvältä lukuun ottamatta koko.
Pienin I've found for pisara-in on 0,75 "dia.
Oma jauhetusta mittaustila 3x2x1 ", niin ei ole paljon tilaa jäljellä.
0.5 db menetys ei tule olemaan ongelma.Olen enemmän huolissaan refections ammunta kautta virtalähteen laskemisesta melua videon.
J

Ei ole helppo käyttää S Parameters suorittaa laajakaistan löytämisessä koko band.You voivat yrittää sen sijaan sarja LC verkkoja, jos tiedät, että iput impedancnce että antenni.
Jos olisin sinä,
olisin simuloitava (tai testattu) panos impedanssi antenni on keskellä bändi, ja sitten, kun oletetaan, että vahvistin on vastaavaa tuotantoa varten koko bändi,
en olisi käyttänyt sarja 1 / 4 aallon siirtojohdot (myös houkutella).

23 dBm ei ole mikään vahva valta, joten se ei voinut olla citical
Mennessä

Andrea

Hi Andrea,
Kiitos ajatuksia.
Olen käyttäen 4,3 "Monopole piiskaa että resonates noin 636 Mhz. Mittaustila ei ole riittävän pitkä saadaan hyvä maataso, mutta näyttää siltä, välittää kohtalaisen hyvin. Saan noin 300" vaihteluvälille 21 dBm teho ulos mitattuna että spec an.

En ole tajunnut, miten mitata impedanssi niskan vielä ja sen ajan olen oppinut.Olen vanha HP8754A, joka näyttää minulle taajuus resonanssitaajuus kohdista antenni mutta impedanssi on toinen asia.
JLisätty jälkeen 11 minuuttia:Hi VSWR,
A myöhään vastaus kysymykseesi:
Yksikkö ei tarvitse lähettää mitään valittavissa UHF-kanava 14-69 käyttää yksisivuista 4,3 "Monopole piiskaa. Kompromissi tulee käyttää 2 tai 3 eri pituus antennit mitä olen nyt katselet.
Yritin yksi eristin ja se toimi melko hyvin.The eristin oli viritetty lohko 24 (614-639 MHz).Hämmästyksekseni se oli melko tasainen noin 575-650 Mhz.
Oli huomattavia syöttötapa tappio kuitenkin noin 2 dB verrattuna tavalliseen 0,3 - 0,5 dB.Tämä voi kertoa minulle jotakin PA käyttäytymistä.
J

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back