Laajakaistainen LNA kanssa cutoff matalan taajuuden

M

monnoliv

Guest
Hei, olen käyttää Laajakaistainen LNA (kuten ABA-53563 päässä AVAGO, se on "sisäisesti 50 ohmin Hyväksytty pii monoliittisen vahvistin, joka tarjoaa erinomaisen herkkyyden ja tasainen laajakaista vastausta DC 3,5 GHz"). Pelkään, että olen kulkea matalia taajuuksia myös, tyypillisesti 50kHz. Olen laskenut, että olen valitsemaan noin 100nF kuin kondensaattori. Ongelmana on, että tällainen kondensaattori on heikko käyttäytymiseen korkealla taajuudella alueella (tullut induktori). Mitä voin tehdä? Operaattorin 100nF in / / kanssa 1nF esimerkiksi? Joku on temppu? :?:

Kyllä, asettamalla pieni arvo kondensaattori rinnan iso kukaan tekisi työtä. Onko mahdollista tarvitsevat ylimääräistä kelan korvaamaan laajakaista Matching. Huono asia on, että Avago antaa S-parametrit vain alas 50MHz, ja et voi simuloida piiri alla tämä taajuus ... mutta vain sen todellinen mittaukset. Muuten ... Joskus tämä DC lähtökohta laajakaista MMIC vahvistimia on vain markkinointi terminologiaa.

joku todella tekee siru kondensaattori, joka on kaksi kondensaattorit liimataan yhteen tätä tarkoitusta varten. Valmistaja pakenee tällä hetkellä. Sinun pitäisi tietää, että paljon vahvistimet näillä erittäin suuri kaistanleveys eivät itse mennä aina alas DC. Ne pysähtyvät mittaamaan jotain 50 MHz, koska alle että voitto menee helvettiin! Syynä on, että vahvistin koostuu kahdesta transistorit palaute (cascode tai Darlington), ja palaute tappaa saada matalammilla taajuuksilla. Varmista amp käytät todellisuudessa ei ole "DC" voitto!

Hei, kiitos vastauksistanne. Mielestäni meidän missä vikaa kondensaattorin resonanssitaajuus. Tein sijaiskytkennän todellisen kondensaattori (RLC parametreilla C = 100nF, ESR = 0.08ohm ja fc = 10MHz) ja laitoin tämän piirin tuloon 50 ohmin impedanssi järjestelmä (LNA tai mitä tahansa) ja tulos on melko hyvä: ylempi rajataajuus riippuu vain sarjan kelan ja tuloimpedanssi (löysin fcut = R / (2 * pi * L) = +-3 GHz). Kiva, eikö? Ei enää pieni kondensaattori tarvitaan! Tämä vahvistaa sen, mitä olen nähnyt myös joitakin nopeita Development Kit. Joskus he laittoivat niin suurta kondensaattori (järjestyksessä 100nF) niiden lähetin linjat (2Gb / s) ja ihmettelin, miten tätä kamaa toimi. Olen liittänyt kaaviot ja Bode tontti + matcad laskelma. Mikä on erittäin tärkeää minulle on, että olen olla varma, että tietty vahvistin voi tehdä työnsä (kuten datalehti) kanssa matalilla taajuuksilla. Onko joku on joitakin viitteitä hyvästä IC? (Gain: 20dB, 50kHz-> 2GHz):?:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back