laajentaa kaistanleveys suorakaiteen microstrip antennin

D

Donny-SKB

Guest
Olen edelleen suunnitella ja simuloida yksinkertaisia suorakaiteen microstrip antenni
Minulla resonanssitaajuuden noin 2,4 GHz, mutta kapea bandwitdh ..
Pyrin sisällyttämään korttipaikkaan kuten U-korttipaikka, L-paikka ja myös minä paikka, mutta vielä ei ole saanut laajempaa kaistanleveyttä

- Mikä on paras tapa on laajentaa microstrip antenni bandwitdh?artikkeleita ja kirjoja, jotka olen sen lukenut?
- Tai voi olla minun vaihtaa muu microstrip antenni?

Voisiko joku auttaa we haluta?
Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita!

Gigant z Redmond zdołał mocno zaskoczyć publiczność, prezentując na ostatniej konferencji projekt Microsoft HoloLens, określając go mianem komputerowej platformy holograficznej. Jest to w istocie połączenie wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości. Po założeniu specjalnych okularów, użytkownik może zobaczyć w swoim domu projekcję trójwymiarowych...

Read more...

Hai u voi saada ratkaisu "Kompakti ja laajakaista-antenni" by kin-lu Wong

Hei, se on hyvä ruokkia korjaustiedoston aukko.Keskeinen asia parantaa kaistanleveyden yhden microstrip laastarin kautta keskinäinen resonanssi-tekniikka, jossa u käyttää ylimääräisiä resonaattorit kanssa laastari parantaa impedanssin kaistanleveys.Miten laaja impedanssin kaistanleveys ru odottaa?Käyttö ei resonant aukkoa rehun laastari parantaa BW jopa noin 5-7%.Jos u odottivat laajempi BW, käytä resonant aukon, mutta u kärsivät köyhien etu-takasuhde kuin aukko säteilee Power taaksepäin.

rehun laastari, jonka silmäkoko aiheuttaa raskasta taaksepäin säteilyä.
U-korttipaikka ja E-muoto microstrip antenni on laajakaistainen antenni.Voit ladata joitakin paperia IEEE.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back