laittaa niputetaan kelan kahden microstrip riviä HFSS

L

lkminz

Guest
Moi Yritän simuloida rakenteen ottaa niputetaan kelan vuonna HFSS. Minun täytyy laittaa samalle viivalle kelan kahden microstrip riviä tietyn paksuinen. Yritin kanssa yhdistämällä ne läpi levyn ja RLC rajan yli sen, mutta saatu tulos ei ole tyydyttävä. Olen liittänyt HFSS rakenne, vaaditun tuloksen ja saatu tulos kommentteja tai Ehdotukseni on todella hyödyllinen.

Rakenna laatikko tyhjiö yli 2 riviä, määrittelevät sen induktanssi. Integraatio linja tulee ottaa yhteyttä 2 MS riviä. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] laatikko voisi olla yläpuolella MS linjat, ja ovat yhteydessä MS linjat.

[Quote = James Cook] rakentaa laatikko tyhjiö yli 2 riviä, määrittelevät sen induktanssi. Integraatio linja tulee ottaa yhteyttä 2 MS riviä. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] laatikko voisi olla yläpuolella MS linjat, ja ovat yhteydessä MS linjat. [/Quote] hi James kiitos vastaaminen. väitettäsi 1) laatikko voisi olla yläpuolella MS linjat 2) integraatio linja tulee ottaa yhteyttä 2 MS riviä. ovat hieman confussing. plz selittää ensimmäinen selvitys hieman selvemmin. Kiitos jo etukäteen

Jos olet HFSS ja Designer käytettävissä sinun kannattaa harkita yhteistyötä simuloimalla jossa voit rakentaa jäljet HFSS ja yhdistää ne Designer kanssa illä. En puhuisi yksi hakemus insinöörejä yksityiskohtia. Terveisin

ya Minulla on sekä ohjelmistoja pls selittää minulle, miten yhteistyö - simuloida [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 44 minuuttia: [/color] [/size] hi James Cook Tein rakenteen per ur ohje .. ... pls tarkistaa weither Olen tehnyt kaiken oikein tai ei .... mutta silti lopputulos ei ole vaadittuja tuloksia

kiitos James tämä ckt antaa minulle enemmän confidance suunnittelussa rakenne Haluan vain tietää koska u ottaneet tyhjiö laatikko edellä microstrip linjan niin miksi ei tarvitse piirtää laatikko arkki olisi tehnyt työtä. Kun sanoin laatikon välillä microstrip linja Tarkoitin box rakenne kahden riviä ei heidän yläpuolellaan millään tavalla, jos tämä tapa sitten hieno aion mennä mukana jos u mitään muuta kertoa minulle tästä pls älä kerro minulle

Tyhjiö laatikko niputetaan RLC voi repsent siru kondensaattori, siru kelan tai siru vastus MS linjan. Ruudun koon pitäisi olla pakkauksen koosta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back