Langaton ohjaus tietokoneesta

M

MathGeek

Guest
Hei, haluaisin ohjata pieni robotti minun laptop langattomasti. Käsitykseni, minun pitää liittää jonkinlaisen antennin RS232 ja on vastaanotin robotti hallita sitä. Onko joku teistä on lisätietoja siitä, kuinka tämä tehdään? (Kuten nuken opas tämä juttu) Pitäisikö minun käyttää Visual Basic tehdä graafinen käyttöliittymä ohjaamaan tähän koneeseen? Nyt ajattelen sitä, hanke voi olla liian vaikeaa minulle. Katson, mitä voin tehdä. Kiitos paljon

[Size = 6] Hei kaveri, tuntuu olet nälkäinen. Tämän liitteenä pdf pitäisi olla alku työsi. jos vielä nälkä, haluaisin tietää. milloin tahansa.: D [/size]

[Quote = MathGeek] Hei, haluaisin ohjata pieni robotti minun laptop langattomasti. Käsitykseni, minun pitää liittää jonkinlaisen antennin RS232 ja on vastaanotin robotti hallita sitä. Onko joku teistä on lisätietoja siitä, kuinka tämä tehdään? (Kuten nuken opas tämä juttu) Pitäisikö minun käyttää Visual Basic tehdä graafinen käyttöliittymä ohjaamaan tähän koneeseen? Nyt ajattelen sitä, hanke voi olla liian vaikeaa minulle. Katson, mitä voin tehdä. Kiitos paljon [/quote] ei vain antennin. tarvitset langaton lähetin (FM / AM-lähetin ..). Löydät ne rfsolutions.co.uk tai muissa paikoissa. Liitännät Näiden lähetin on yleensä sarjanumero.

Joo, eli mitä tarkoitti. Lähetin. Ilmeisesti tikku lanka juotetaan RS 232 ei tee sitä.

[Size = 6] Hei Mathgeek ei u tarkistaa liitteenä pdf.:?: [/Size]

Yritä menossa paikalliseen lelukauppa ja poimien halvin radio-ohjaus auto löytyy (ei pitäisi maksaa teidän enemmän kuin kymmenen taalaa), käytä se ohjaamaan laitteisto sen sijaan tehdä oman tai buyign jotain liian monimutkaista teidän tehtävänne. Vaikka et haluaisi ohjata sen rinnan portti tietokoneessa, eikä RS232 portti. Rinnakkaisportit jo töissä 5 volttia TTL logiikan tasolle. RS232 toimii -24-24 (max sinun milegage voi vaihdella)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back