Langaton Sääasema

K

kit_714

Guest
Hi All,
.

Haluaisin tehdä hankkeeseen liittyviä langaton sääasema.The reqirements ovat yksinkertaisesti kuvata seuraavasti.

Tehtävä: lämpötila, suhteellinen kosteus, tuulen nopeus, Tuulen suunta, paine, UV havaitseminen, Real kellon ja (kompassi on valinnainen).
Tiedonanto: Käytä RF-moduuli lähettää ja vastaanottaa tietoja

Virtalähde: Solar paneelin ja akun rechargable piiri

Tiedot output: LCD-näyttö näyttää tietoja sää

Haluaisin saada joitakin neuvoja siitä teille kaikille.Tietoja, kuten valinta-anturit, MCU, laitteisto-piiri, lähdekoodia, viite sivustot ... jne. ... olisivat tervetulleita.

Kiitos apua teitä.

Kit

Kit,

- Aloita valitsemalla anturit (tai kertoa meille lisää heistä)
- Otsikko kertoo, että sääasema on langaton.Mitä erilaisia halutaan saavuttaa?

Paras,
Nick

Mitä mikro aiotte käyttää?

Kieli aiot käyttää?

I'll on valmis auttamaan?

Hi all,

i mieluummin käyttää 8051 ja käyttää C-ohjelmointiin.se on ok?Kaikki parempia valintoja?

Ja olen etsiä tietoja Internetissä ... noin RF Ics .... näyttää siltä, että cc1000, cc1100, cc1100 ovat yhteisiä ...

koska en ole niin tuttu noin periaatteen RF .... niin voitte kaikki antaa minulle neuvoja näissä Ics?

Sitä paitsi te kaikki ovat tervetulleita lähteä msg noin valinnassa anturit, viite sivustot, ohjelmointi taitoa, ehdotti schemetics ... jne. ...

Kiitos.

pakki

kit_714 wrote:

Ja olen etsiä tietoja Internetissä ... noin RF Ics .... näyttää siltä, että cc1000, cc1100, cc1100 ovat yhteisiä ...

Hei Nick,

Kustannukset on rajoitettu .....

Ja haluaisin suunnitella piirin käyttämällä ICS ...Lisätty jälkeen 1 minuuttia:Hi All,

Muuten, ei kellään ajatuksia valinnassa anturit?

Sitä paitsi, olisi tervetullut, jos on olemassa schemetics noin akun ladata piiri käyttämällä aurinkopaneeli kuin virtalähteeseen ....

Kiitos

Kit

kit_714 wrote:

Hei Nick,Kustannukset on rajoitettu .....Ja haluaisin suunnitella piirin käyttämällä ICS ...

Hei,

Itse asiassa tämä on koulu-hanke ... joten kustannukset on rajattu ....

Jos on ehdotuksia edullisia suunnittelu piiri .... tervetuloa ehdottaa ....

Kiitos.

Kit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back