langattoman ohjauksen robotit PC

J

james bond007

Guest
Hei ystävät, me suunnittelemme robotti, joka voidaan poimia ja aseta mitään esinettä kuin haluttu käyttäjä. Saavuttaakseen tämän aiomme asentaa digikameran (tai webcam), joka tarjoaa kuvan tietokoneen näytöllä. Robotti ohjataan tietokoneen välityksellä (näppäimistö tai joystick). Näin ollen yritämme luoda kaksisuuntainen järjestelmä videoiden suoratoisto (kautta kameran) kuin tulokanava kun robotti tarkastuksia lähtökanava .. Wired täytäntöönpano tämä järjestelmä on melko helppoa,,, mutta aikana langaton toteuttamista, saavuttaa tiedonsiirtonopeus yli 2 Mbps on vaikeaa. Yritimme sitä bluetooth, mutta sillä on omat ongelmansa ja rajoitukset ... Joten jos joku voi ehdottaa jotain tälle on suuri apu meille ... kuka tahansa käytännön kokemusta jokseenkin tällaisena tai liittyvältä alalta auta meitä,,, olisimme kiitollisia teille. mitään ehdotuksia lisätä monimutkaisuus Hanke myös arvostaa ..

Voit kokeilla PIN-reikäinen kamera integroitu 2,4 GHz lähetin, ne ovat halpoja ja erittäin pieni (kalliimpia kuin web poran koskaan vähemmän halpoja). Toinen soluction on käyttää omistettu 2,4 GHz video lähetin / vastaanotin, on OEM-versio ja kaupallinen versio.

thanx elavionic,,, kanisteri u antaa joitakin ckt. kaavioita siitä,,, voi olla joitakin linkkejä,,,, olisin b enemmän kiitollinen

Voit käyttää Zigbee langatonta kaksisuuntainen viestintä.

hyvä päivä Mr. James Bond 007. Haluaisin kysyä, jos voit auttaa minua projektiin, joka näyttää olevan sama projekti ainoa ero on, että tämä robotti on design pelata jalkapallo-otteluun. Toivoen sinun myönteisen vastauksen. Kiitos. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 18 sekunnin: [/color] [/size] hyvä päivä Mr. James Bond 007. Haluaisin kysyä, jos voit auttaa minua projektiin, joka näyttää olevan sama projekti ainoa ero on, että tämä robotti on design pelata jalkapallo-otteluun. Toivoen sinun myönteisen vastauksen. Kiitos. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 28 sekunnin: [/color] [/size] hyvä päivä Mr. James Bond 007. Haluaisin kysyä, jos voit auttaa minua projektiin, joka näyttää olevan sama projekti ainoa ero on, että tämä robotti on design pelata jalkapallo-otteluun. Toivoen sinun myönteisen vastauksen. Kiitos.

kiitos frnd FR ur ideoita u voi käyttää gateway ja sitten langaton modeemi transmitt tiedot olen jo kokeilla tätä tapaa teollisuudessa fr Wireless Control System ............ Joten jos u on vielä ehdotus cntct minua

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back