langattoman viestinnän projekti - Making kännykkää hiljainen

A

antoine magdi

Guest
[Color = blue] Ensimmäinen kiitos, että luit tämän jälkeen ..... Minun täytyy tehdä seuraava projekti ja minulla ei ole aavistustakaan siitä hyvä, jos joku on linkki selittämällä, että tai idea, joka voi auttaa minua; plz tarvitsen apua ... Hankkeen tarkoituksena on tehdä järjestelmä (langaton), että voimassa mitään liikkuvia tulee välillä aallot olla hiljaa ..... Omat tiedot langattoman viestinnän on liian köyhä plz auttaa minua ..... [/color]

Minulla ei ole hajuakaan miten voit tehdä tämän hankkeen, mutta ihmettelen, mitä koulussa tässä maailmassa voi pyytää hankkeen kääntyy hiljaa kännykkää tietyllä alalla ...

Kiitos vastata .... "Teknillisessä" Egyptissä .... mutta se on hyödyllinen jotain kirjastosta ......

Sinun pitäisi yrittää saada opettajan rajoittaa tehtävän mahdollisimman kapea. Tarkoittaako hän hiljentää vain 802,11 langattomia käyttäjiä? Vai onko hän tarkoittaa hiljaisuutta mitään, kuten AM radiot, FM-radio,, TV statons. ISM-kaistalla linkkejä, 2,4 ja 5,8 GHz: n WLAN, matkapuhelin käyttäjät? Katso kohta?

Mitä voit tehdä, on tehdä matkapuhelimesta tietyllä alueella "Out of Kattavuus", ja tätä kutsutaan "Matkapuhelimen häirintä" ja monia piirejä, jotka tekevät tällaista. Mutta tekeminen Matkapuhelin hiljaa tultaessa tietyllä alueella edellyttää kahta asiaa: 1 - järjestelmä, joka lähettää tiettyjä tietoja GSM Taajuuskaista kuin SMS esimerkiksi tai Bluetooth taajuusalueella kautta Bluetooth-yhteyden 2 - ohjelmisto kaikkiin matkapuhelimen että saa tuota data SMS / Bluetooth ja asettaa mobiili äänettömäksi OK!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back