Laplace käänteinen?

C

cedance

Guest
hei,

Minun täytyy tietää käänteinen tämän Laplace verkkotunnuksen muuttuja huonosti!

laplaceinverse (√ (1 s)) = ?????

i kokeillut Matlab ja sain sama asia kuin käänteinen.se ei ole laskettaessa ivnerse ja näyttää tuloksen olevan ajan verkkotunnuksen ..on olemassa käänteinen jo tätä toimintoa, jos niin wat se on?pls joku auttaa minua saamaan tulos!

cedance wrote:Matlab-komento:syms s

f1 = sqrt (1 s)

ilaplace (f1)

ans =ilaplace (√ 1 s, s, t)se antaa takaisin saman tuloksen kuin tämä!

Sain tämän Mathematica ... ei ole mitään, että voittaa se Symbolinen pakoll!

C

PS I
couldn't get it antamaan asianmukainen lateksista o / p tai MathML, joten oli postata gifs.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

chirkut_iis wrote:

Sain tämän Mathematica ... ei ole mitään, että voittaa se Symbolinen pakoll!

C

PS I couldn't get it antamaan asianmukainen lateksista o / p tai MathML, joten oli postata gifs.

Mielestäni yksi keino ristiintarkastus on vertailla numeerisesti laskettu ja analyyttisesti saatu muuttaa tontteja.Nythän on niin, että joskus löytää analyyttinen käänteisesti verrannollisia Laplace transforms on valtava tehtävä.Sitten numeerinen ratkaisu on ainoa vaihtoehto.
Joten vastaus kysymykseesi voitaisiin
1) tarkistaa numeerinen tuotos ja verrata analyyttinen yksi alueen etua.
2) I yrittää laskea itseäni ja antaa te tiedätte, jos saan vastauksen.Sillä välin voit on sisällön lukuarvojen o / p alalla etua.Katso tätä koskevat samaa ...
http://library.wolfram.com/infocenter/MathSource/2691/

U voi käyttää Sarja menetelmä (Taylor tai Maclurin), ja geneerinen algoritmi, että dir se voi aiheuttaa ongelmia.
Olen algo, mutta i cant esittää julkisesti,

arunmit168 wrote:

hei,Minun täytyy tietää käänteinen tämän Laplace verkkotunnuksen muuttuja huonosti!laplaceinverse (√ (1 s)) = ?????i kokeillut Matlab ja sain sama asia kuin käänteinen.
se ei ole laskettaessa ivnerse ja näyttää tuloksen olevan ajan verkkotunnuksen ..
on olemassa käänteinen jo tätä toimintoa, jos niin wat se on?
pls joku auttaa minua saamaan tulos!arunmit168 wrote:Matlab-komento:syms s

f1 = sqrt (1 s)

ilaplace (f1)

ans =ilaplace (√ 1 s, s, t)se antaa takaisin saman tuloksen kuin tämä!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back