Laske transistorin S-parametri & circuit design

A

azhana

Guest
ennen käytetty eri transistori, s-parametri on tunnistaa ensin. niin että minä vain wan kysyä suunnittelussa 868MHZ hiljainen vahvistin, minun pitäisi käyttää transistori että olen valita. taulukkonäkymässä säätää transistorin BFR92A ei ole s-parametri 868 MHz. niin että voin pitäisi suunnitella piiri mitata s-parametri sitä. Kysymys kuuluu, miten suunnitella piiri mittaamiseen s-parametri ... Auttakaa mahdollisimman pian ... osalta

BFR92A on S-parametrien Jopa 3 GHz lukien 800 MHz ja 900 MHz. Se riittää suunnitella hiljainen amplifier.S-parametrit eivät muuttuneet hyvin radikaalisti kahden frequencies.A lineaarista simulaattori tekee interpolointi taajuudella joka ei sisälly luetteloon

Uurista vastata, miten lineaarisen simulointi? Muuten, Löysin juuri esittelysivuilta BFR92A joiden valikoima lähin taajuus on peräisin 800 ja 1000 MHz, on se myös voi? tai jos u on muita datalehti liittyvät, voi u liittää se tästä .. olen vain kertoa u know, olen käyttäen CST ohjelmisto. Mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back