LC alipäästösuodin muotoilu SPWM suodatusta

B

basofias

Guest
Hei ystävät, olen rakennus on nyt DC-AC siniaalto invertteri. Täällä suunnitellaan de pääteaste, H-silta ja LPF (alipäästösuodin), minulla on joitakin kysymyksiä, Abou te LC-suotimen. Minun SPWM kytkentätaajuus on arround 8 kHz (10 kHz max) Oma tuotanto siniaalto ovat olennainen taajuus 50 Hz. Miten voin suunnitella LPF suodin perustuu L § LC suodatin 1 napainen? Jonka rajataajuus arvon pitäisi käyttää laskettaessa suodattimen? Mitkä Vaimennusarvojen shoul Käytän saman laskelman? 3dB? Jossa arvot on tyypillinen ulostuloimpedanssi? Basofias! : Roll :: rulla :: rulla :: rulla :: rulla :: rulla :: Roll :: roll:

§ LC suodatin 1-napainen?
Hyvä basofias Hei Kun sanot LC suodatin, etkä käytä virtasilmukka, sinulla on kaksi pole ole yksi napa. Anywhere, sinun tulee käyttää suodinta (2. asteen). ja becasue käytit SPWM, voit käyttää LPF jossa F0 = 4kHz (koska alin taajuus on 50Hz). BTW: älä unohda lisätä takaisinkytkentäsilmukasta, vakauttaa ulos laittaa jännitettä, koska voit käyttää voita arvoinen suodatin, ja jos kuormaa tulee enemmän kuin normalisoitu kuorma oman suodattimen ulos esittää jännite voi olla niin suuri kuin jotkut KV ! Best Wishes Goldsmith

kultaseppä voi selittää, kuinka palvelemaan lähtöjännite suunnittelussa alipäästösuodattimen. ja myös sinä tarkoitat, että f0 on rajataajuus

Hyvä babatundeawe Hei About f0, joo, minun keskiarvo katkeaa usein. mutta mitä tarkoitat tällä:
miten palvelemaan lähtöjännite suunnittelussa alipäästösuotimen.
Best Wishes Goldsmith

Hei ystävät, Tietoja expalnation En ymmärrä sitä! Miksi valitset 4kHz fc? Se ei ole mahdollista käyttää onother arvoa taajuuden? Katso oheisen kuvan, ymmärtää paremmin kysymyksiini. [Liitä = CONFIG] 73663 [/ATTACH] Kiitos. Basofias

Hyvä basofias Hei taas kysymys kaavio, että olet tehnyt: tiedätkö mikä tarkoittaa takana napa? jos kyllä, tiedätkö, että napojen lukumäärä kunkin piirin riippuu mitä? Kirjoitit yksi napa, lähellä joku suodattimia. Tiedätkö merkityksen takana järjestyksessä kunkin suodattimen? Jos ei, voin kuvata ne kaikki sinulle. (Minusta oletus ei pidä paikkaansa). Olen valinnut 4 kHz, koska tarvitset 50 Hz teidän ulos laittaa! olit hämmentynyt tästä? kuten ehkä tiedätte, jos yrität saavuttaa siniaallolla siitä 50HZ kanttia, se on hyvin vaikeaa ja kallista. emmekä käytä tällä tavalla (ei koskaan). Kuten ehkä tiedätte, jokainen SPWM muodostuu matalan taajuuden komponentti ja korkean taajuuden komponentti (monia puoli bändit). Alin taajuus, että sinulla on kirjo oman SPWM on 50Hz, niin cut off taajuus voi olla suurempi kuin tämä, kun kantoaaltotaajuus on suuri! mikä arvo elementtejä suodatinta järkevältä, ja se on halpaa! Paras Tapahtumat Goldsmith

Hei Goldsmith, mielestäni 2 pole suodatin on sama socond kertaluvun suodin, sillä sanon tämän minun kaaviossa. Kirjoitin 1-napainen kaikki suodattimet, paitsi viimeinen, sillä uskon, että nämä suodattimet vain yksi järjestysnumero ja yksi napa! Ei ole relantionship Näiden kahden parametrin?? Napojen määrä ja tilausnumero? Ajatukseni ei ole oikein?? No, spwm signaali koostuu 50Hz PWM ja korkea taajuus PWM siirtymiseen alhaisen puolella FET on tehty H-silta. My High taajuus PWM on arround 8 kHz, ja ymmärrän, että minun fc voi olla suurempi kuin 50 Hz, mutta miksi 4kHz? Sen mahdollinen 2kHz esimerkiksi? Ajatuksena on tehdä alipäästösuodattimesta ressonable tyyppiä elementtien yksi induktori ja kondensaattori vain, ja se on halpaa! aivan! Olen kirjoittanut joitakin questins noin SPWM, mutta muissa lanka tis foorumi. Katso linkki hyvä: [url = "http://www.edaboard.com/thread250505.html"] http://www.edaboard.com/thread250505.html [/URL] Kiitos auttaa ystäväni! Basofias

Mielestäni 2 pole suodatin on sama socond kertaluvun suodin ....
Kyllä.
idea on tehdä alipäästösuodattimesta ressonable tyypin elementtien yksi induktori ja kondensaattori vain ....
Tämä on toisen kertaluvun suodatinta. Sen pitäisi olla riittävä.
My High taajuus PWM on arround 8 kHz, ja ymmärrän, että minun fc voi olla suurempi kuin 50 Hz, mutta miksi 4kHz?
Minusta @ 4KHz on liian korkea. 1 kHz olisi parempi, tai ehkä jopa 500Hz. Suodattimen rajataajuus on oltava riittävän matala, jotta hyviä vaimennus 8KHz.

Hei taas
Kirjoitin 1-nap kaikki suodattimet, paitsi viimeinen, sillä uskon, että nämä suodattimet vain yksi järjestysnumero ja yksi napa!
Kun olet kelan ja kondensaattorin, olet 2. asteen suodatin. ja kun sinulla on 3 kuvitteellisia elementtejä, se tarkoittaa, että sinulla on kolme napa, ja se on kolmas järjestyksessä.
Ei ole relantionship Näiden kahden parametrin?? Napojen määrä ja tilausnumero?
napaluku valitsee järjestyksessä kunkin suodattimen. Ja noin Leikkaa taajuuden, 2kHz näyttää ok, mutta arvo elementtejä suodatinta suurempi. ja lähentämistä, voimme valita sen 1/2FC Best Luck Goldsmith

kulta seppä, tarkoitin että miten me tekijä arvojen keloja kelan muiden pystyä käsittelemään tarvittava jännite sanoa kuin 230V AC. ja myös pls minä haluan kouluttaa minua enemmän alipäästösuodin ima hieman sekava kohti wat u selvitetään osalta, että minun täytyy antaa matalataajuista kulkea ja vielä minulla on cuttof taajuus on edelleen korkea. kuten mitä selittää basofias. kiitos

Tarkoitin, että miten me tekijä arvojen keloja kelan muiden pystyä käsittelemään tarvittava jännite sanoa kuin 230V.
Hyvä babatundeawe Hei Mitä sillä tarkoitat? sanasi sekoittaa minua! Tiedän, että teillä on kysymys mielessäsi. Mutta miten voin vastata siihen, kun en ymmärtänyt teidän tarkka merkitys? Jos yksinkertaistamaan keskiarvo ja kuvata sitä, ehkä voin auttaa sinua. Ja noin alipäästösuodattimista, ei ole mitään ongelmaa, minun puolella! kerro missä on ongelma heille, voin kuvata käyttäytymistä niistä tarkemmin. Best Wishes Goldsmith

Hyvä Goldsmith Kiitos kärsivällisyydestä ja innostus auttaa. Yritän rikkoa minun tarvitse alas mahdollisimman lähelle. Yritän rakentaa iverter käyttää sg3525 ajaa ferriitti push pul kokoonpanon ja tuottaa jännite 325 DCV klo 5kHz. Sitten aion käyttää kuva tuottaa siniaalto in fullbridge tilassa noin 5kHz. joten kysynkin, varmasti tiedän tarvitsevat alipäästösuodin tuoda taajuuden alas minun perustaajuus 50 Hz 1. Miten voin saavuttaa tämän, harkitsevat. lähtöteho (välillä 1000 W: n ja lisää) b.output virtaa. (Vuodesta 5amps) c. lähtöjännite. (230 ACV) 2. minkälainen suodatin minun on. (LC tai RC) cos tiedän sen vaikea kelaan jos u dont on induktanssi metriä. kiitos babatundeawe

Hei babatundeawe, Miten teet sinikäyrä, PIC-mikro? Kolme tasoa PWM? Tai kaksoispainelaitteelta PWM? Tietoja kysymyksiin: Fcutout = 2,5 kHz suodatin LC kirjoita ressonant elementit Induktori luokitus 5A ja kondensaattorin X2 tyyppi. Minulla on vain yksi kysymys näissä suodattimet ... jonka ominaisimpedanssi tämäntyyppisen tilanteen 10ohm, 20ohm, 50ohm?? Toivon auttanut teidän kysymyksiin, kiitos

Hyvä basofias Hei Näitkö minun aiempia tekstejä huolellisesti? Kuten kerroin teille ulos laittaa impedanssi näitä suodattimia, voit suunnitella se hyvin matala impedanssi (esim. 10 ohmia tai alle) ja sitten on otettava DC syöttää takaisin ulos laittaa ja sitten oikaista ja suodattaa (palaute jännite), ja sitten sinun pitäisi antaa tämän näytteen palautteen jännite ensimmäisen vaiheen. tiedätkö miksi? tai olet perehtynyt käyttäytymiseen voita arvoinen suodattimet? (Eikä ero impedanssit) Onnea Goldsmith [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 15:11 ---------- Edellinen viesti oli klo 15:08 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Rakas babatundeawe Hi Tietoja ulos laittaa suodattimen, sinun tulee käyttää LC tyyppinen, koska kahdesta syystä: 1 - korkeamman järjestyksen sijaan RC-suodatin 2 - Ala-hajoamista ja sinulle muita kysymyksiä, voitteko kertoa minulle, hieman enemmän selityksiä, että mikä on ongelmasi? Etkö ole perehtynyt vaiheet suunnittelu? tai et vain voi valita osia (MOSFETs tai IGBT tai .... jne.) Best Wishes Goldsmith

Hei kultaseppä, olen understanded kaikki selitykset, ilman ongelmia! Tällä hetkellä olen vain testaus h sillan ohjain, ja H-silta. Oma H silta tällä hetkellä perustuu 4 N-Channel MOSFETs, ja syöttöjännitteen (DC BUS) on 12 tai 24V, vain testaus vasteen piirin ja suodatus vaiheessa. Kun on palautetta näistä testeistä laitan ne tänne. Kiitos kaikille avusta! Ystävällisin terveisin! Basofias

Goldsmith, kiitos ur halu auttaa. En oikein tiedä mitä yritän tehdä, mutta minun täytyy enemmän selkeyttä kohti suunnittelua, mitä haluan tehdä. En tiedä, miten määrittää koko sillan ja valitsemalla komponentti että tarvitsin mutta missä Minulla on ongelma suunnittelu alipäästösuodattimen. Minun täytyy tietää parametrien mukaan tekemään yhden (LC-suodatin) ja u ve neuvoi. pls kanisteri u antaa minulle opetusohjelma siitä. kiitos @ basofias hyvin i dont ymmärtää kolmen tason PWM tai bilevel. mutta yritän toteuttaa tämän käyttämällä fullbridge kyky kuva esim. 16f887. aion tehdä tämän luomalla sini LUT. muuttamisesta

Hyvä babatundeawe Hei taas Ongelmana on että en tiedä, että mikä on tarkka ongelma suunnittelussa askelin yksinkertaisen LC suodatin? eivät ole sinulle tuttuja kaavoja suunnittelu? Paras Luck Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back