lc VCO ongelma

H

hossam_

Guest
Suunnittelin LC rajat kytketty VCO on 0,13 UMC ja minä jäljitellä jonka Cadence haamu työkalut
ja esitin pankin kondensaattoreita
valita taajuusalueella i need
mutta olen todennut, että jokaisen valinnan näen eri rinne, kun olin jäljittämistä freq.VS vcontrol vaikka minulla on yksi kiinteä Varactor kaikki valinnat
lisää aikana noin valinnat näen viestin, että PSS ei analysoida, enkä tiedä miksi?
plz kanisteri jokin ainoa auttaa we?
kiitos

Viritysalue tai kaltevuus vaikuttaa suhde vaihtelee kapasitanssi vahvistettu, samoin myös, kun muutat vahvistettu kapasitanssi, jotta uudelleen valitsemalla taajuusalueilla, kulmakerroin muuttuu puolestaan

kiitos vastauksesta, mutta se jokin, miksi PSS ole jossain valinnat?

Tarkista ur valuse, tämä voi olla seurausta värähtelytaajuus ei voida ennustaa PSS

khouly

Tässä asiakirjassa "saavuttaminen tarkkoja tuloksia, joiden Circuit Simulator" Ken Kundert Cadence Design Systems.
Se koostuu noin kommentoida lähentymistä analyysiin.
Toivottavasti tämä auttaa.

PSS lähentyminen, varmista, että siirrät ehkä taajuus on pienempi kuin arvioitu värähtelytaajuus.Säädä tstab on suurempi kuin aika, joka tarvitaan oman oskillaattorin saavuttaa vakaan tilan (kiinteä amplitudi) heilahdusta.Säädä ratkaisu menetelmiä gear2only.Säädä REL, vabstol ja iabstol kohtuulliseen arvoja.

Täydellistä PLL se ei ole paha ongelma, että VCO voitto kasvaa Nimellistaajuus.Parasta on, jos sinulla on sama suhteellinen VCO hyötyä.

Joten [% / v] olisi oikea yksikkö.Tässä tapauksessa jaettu VCO voitto on vaihe / taajuus vertailuryhmässä on sama.

Thanks for help, mutta silti minulla on ongelma
Kun kysyin koodi sana (esim. 000011) manuaalisesti PSS toimii normaalisti
mutta jos teen koodisanoja muutokset parametrinen analyysi jäljittää freq.vs vcontrol
kaikki sanat PSS ei analysoida samaa sanaa (000011), mutta korkeampi ja alarajat
onnistuu?!

hossam_ kirjoitti:

Suunnittelin LC rajat kytketty VCO on 0,13 UMC ja minä jäljitellä jonka Cadence haamu työkalut

ja esitin pankin kondensaattoreita

valita taajuusalueella i need

mutta olen todennut, että jokaisen valinnan näen eri rinne, kun olin jäljittämistä freq.
VS vcontrol vaikka minulla on yksi kiinteä Varactor kaikki valinnat

lisää aikana noin valinnat näen viestin, että PSS ei analysoida, enkä tiedä miksi?

plz kanisteri jokin ainoa auttaa we?

kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back