LDO vakautta paketti lois induktanssi

V

vovan76

Guest
Olen LDO suunnittelija, ja kaikki vakautta simulointi olivat hyviä PM, mutta kun lisään paketin parasitcal induktanssi LDO PM Go crasy-LDO ole stabiileja kaikki Oliko kukaan täyttämään tällaista ongelmaa?

Tarkista, jonka kasvu joukkolainojen johdot tai määrä tyynyt auttaa

Minulla ei ole mahdollisuutta lisätä määrää langan joukkolainat

[Quote = vovan76] olen LDO suunnittelija, ja kaikki vakautta simulointi olivat hyviä PM, mutta kun lisään paketin parasitcal induktanssi LDO PM Go crasy-LDO ole stabiileja kaikki Oliko kukaan täyttämään tällaista ongelmaa? [/Quote] Tämä näyttää olevan klassisen tapauksessa tarvita mitään liiallisia korvauksia makseta.

"Tämä näyttää olevan klassisen tapauksessa tarvita mitään liiallisia korvauksia makseta." Voitko selittää, mitä tarkoitat? Saan hyvin alhainen vaihevara

Yli-korvaus tarkoittaa korvaamaan silmukan vahvistuksen taajuusvastetta enemmän kuin johdettu klassisen BÖDE juoni. Näin sinulla on "tilaa" jonkin ulkoisen tuntematon loistaudit vaikutuksia, jotka eivät kuulu simuloinnissa. Sinun tapauksessasi (jos et voi välttää mainita parasitics): Yritä muuttaa (teoreettinen) Suunnittele ja tavoitteena on noin 80 .. 90 astetta vaihevara. Sitten todellisuudessa (kuten induktiivinen parasitics) et toivottavasti on tarpeeksi vakautta marginaali. Tiedän, se kuulostaa enemmän yksinkertaista kuin se on käytännössä.

Sinun tapauksessasi todennäköisesti bondwire induktanssi tuo nolla hyvinkin UGB on LDO ja joka parantaa herkkyyttä.

Mikä kela arvon käytät simulointia? Jos haluat tarkkuutta, saatat tarvita vastus serias tämän lois kelat. Ehkä useita mohms.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back